עורכת הדין האשדודית שמככבת על המסך

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה רוצה לערוך לכם היכרוות עם עו״ד ונסה שגיא (40), תושבת אשדוד, צרפתייה, ימנית פטריוטית. דוברת 5 שפות, מנחה ומגישה את התוכנית המשפטית הכי חזקה ברשת כיום, ״הפרקליטות ועו״ד״ באולפני ״ברדוגו לייב״ של רונן ברדוגו ויאיר קליין. בימים אלו עסוקה בקמפיין המרכזי של הליכוד לצידו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. כתבנו, שהגיע השבוע למצודה כאורח של אחד הח"כים החדשים, פגש בשטח הסטרילי את ונסה שגיא עם ביבי וניצל את המומנטום לצלם תמונה למדור. לסקרנים… ונסה היא רווקה מבוקשת מאוד.

פריחה פגשה השבוע את המורות לחינוך גופני : איילת מגדי, כנרת כהן, אוסנת רובין, ודניאלה, לאחר שמונו לשמש שופטות במסגרת אליפות המטקות שהתקיימה ביום שישי בחוף הקשתות באשדוד. פריחה חושבת שהן הוסיפו הרבה צבע לתחרות

פריחה שמעה שמועדון ניצולי השואה ׳עמי חי׳, שנמצא ברחוב ההגנה אירח השבוע את את פלוגת צוערים מבה״ד 1. אחד הניצולים משה ברוך, גמלאי של ׳אגן׳ מספר כי ״הם שמחו להשתתף איתנו במשחקים של המועדון וגם לשמוע את סיפורי חיינו״. פריחה מפרגנת בין החיבור של חיילים וניצולי שואה.

פריחה ממש מקווה שאתם לא מפריעים לעיתונאית תמי אברהמי, שנמצאת בימים אלו בחופשה במרוקו יחד עם הוריה ואחותה. ״התרשמתי מאוד מהנופים, השפה והתרבות העשירה. ארץ מאוד מרגשת מרוקו. לחשוב שהסבים והסבתות שלנו טיילו ברחובות האלה, זה פשוט לא להאמין״.

תמי גם הספיקה לבקר אצל הקדושה המרוקאית ללה סוליקה בפס, ״שם בירכתי את כולם ואת כל מי שהעביר לי שמות ספציפיים לברכות מיוחדות״. פריחה יודעת שגם במרוקו עבדה תמי מרחוק על עדכוני האתר שבבעלותה.

חברת המועצה שרון מרק שרון  מרק ארזה את הבעל שי וארבעת הילדים, והמריאה לטנזניה אי שם בדרום אפריקה, לכבוד טיול בת המצווה לבת ליעד. הפה של שרון: ״גם אלף תמונות לא יצליחו לספר את העוצמה של הטבע האדיר, בעלי החיים, הצבעים והאנשים. אבל אדגיש שתי נקודות רלוונטיות, משלהי הטיול: נשיאת טנזניה היא… אשה, ומנהיגת עדרי הפיעלים היא נקבה״. כדאי שתרשמו

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן