עורך הדיגיטל החרדי של גלי צה"ל נבחר למצטיין נשיא

סמל רפאל כהן, חרדי מאשדוד שמשרת בגלי צה"ל ועורך האתר והאפליקציה של התחנה, נבחר למצטיין נשיא לשנת תש"ף. גלי צה"ל: "התחנה גאה בו על היבחרו למצטיין נשיא ועל תרומתו במיזמים מיוחדים בתחנה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סמל רפאל כהן מאשדוד, נבחר למצטיין נשיא של התחנה הצבאית, גלי צה"ל. כהן משמש כחייל מוביל ומשמעותי במחלקת הדיגיטל של גלי צה"ל ומשמש עורך האתר הראשי, ואחראי על היישומון של התחנה. ביום העצמאות תש״ף הוא יקבל את התעודה מידי נשיא המדינה.  מפקדיו בתחנה מספרים כי רפאל ממלא את תפקידו במסירות רבה, תוך הגדלת ראש וחשיבה מערכתית. מלבד הסמכות המקצועית, הוא משמש אוזן קשבת לחיילים רבים בגלי צה"ל עד כדי כך שזכה לכינוי "אבא", מפי חבריו למחלקה. הקשרים האמיצים שרקם, תוך כדי עבודה מאומצת, הופכים אותו לאדם רגיש ומיוחד.

מפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ אומר כי תרומתו של רפאל נמדדת בשגרה ובמיזמים מיוחדים באחריותו ביוזמתו. "דוגמת מיזם "יותר ממלחמות", במסגרתו הוא שם לו למטרה למגר את מספר תאונות הדרכים בישראל" מסרו מגלי צה"ל. "זאת באמצעות מחקר נרחב שערך בתחום, עמידה בקשר עם גורמים שונים ובאמצעות הרשתות החברתיות, היישומון והרדיו. בעקבות כל אלו, הוא מגיש פינה שבועית ב״יומן הצהריים״ של גלי צה"ל, את פינת מעקב תאונות הדרכים ומספר הנפגעים מתוך מטרה להעלות את המודעות בנושא הכאוב של התאונות בישראל.  ועל כל אלו נבחר רפאל למצטיין הנשיא, ביום העצמאות תש״ף. גלי צה״ל מברכת וגאה בסמל רפאל כהן".

סמל רפאל כהן מאשדוד,  חרדי, התגייס לגלי צה"ל למד בישיבה ושובץ לאחר קורס קד"צ במחלקת הדיגיטל של התחנה. הוא גדל ברובע ז', השכונה החרדית באשדוד עד גיל 12, ואת כל שנות הלימוד שלו העביר במסגרות חרדיות. תחילה בתלמוד תורה "נחלת מאיר", אחר כך בישיבה הקטנה "היכל התורה", ואז בישיבות הגדולות "אור לציון" הירושלמית ו"נחלת ישראל" האשדודית.

בחורף 2018 התקבל לקורס העיתונאים של גלי צה"ל  וזכה לאות "חייל למופת" בסופו של הקורס. בתחנה הוא  נחשב לאהוד ומקובל בקרב חבריו בתחנה.  

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן