עורך דין מקרקעין – מתי כדאי לשכור אותו?

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עסקת נדלן או מקרקעין נחשבת מבין העסקאות הגדולות ביותר שמבצע אדם בחייו. בישראל נעשות בכול יום עסקאות מקרקעין או נדל"ן כאשר מדובר בעסקאות פרטיות או עסקיות. 

מי שמבצע עסקה כזאת בין אם הוא הקונה או המוכר, חשוב שישכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין – הלוא הוא איש מקצוע שילווה את העסקה, ייעץ לכם, יספק שירותים שונים שדרושים לחוזה המכר ולעסקה עצמה, ויספק בטחון בזמן משא ומתן וחתימה על חוזים. 

אנשים שמבצעים עסקאות מקרקעין דואגים לשכור אנשי מקצוע שונים כמו למשל שמאי מקרקעין שיעזור להעריך את שווי הנכס, יש את מי שישכור שירותים של מהנדס לבדיקת הנכס, יש את מי שיבחר ייעוץ של אדריכל או מעצב פנים  כמו גם שאר אנשי מקצוע דרושים. 

אבל אחד מאנשי המפתח הדרושים בעסקה כזאת הוא דווקא עו"ד מקרקעין שיסייע לכם לצלוח את העסקה על הצד הטוב ביותר. עורך דין מקרקעין  ילווה את המוכר או את הקונה, כמו גם את היזם או את הקבלן, במהלך את כל זמן העסקה, מתחילתה עד סופה. 

איש מקצוע מסוג זה יבטיח שהיא נעשית על הצד הטוב ביותר כך שלא תהיה פגיעה כלכלית של הקונה או לצד המוכר, או של היזם או של הקבלן. עו"ד נדלן יבדוק שלא יהיו מפחי נפש לקבוצת רכישה או לדיירים של מבנים שעוברים למשל, התחדשות עירונית. הצורך בעורך דין מקרקעין בתל אביב הוא צורך שאסור לוותר עליו! 

מי שבוחר עורך דין עבור עסקת מקרקעין או נדל"ן עושה זאת מכמה סיבות: 

אנשים שמבצעים עסקאות נדלן, צריכים שיהיה לצידם איש מקצוע איכותי ואמין באמצעותו יוכלו לבצע את העסקה הטובה ביותר. 

עורך דין מקרקעין מאפשר ייעוץ נקודתי או כללי במגוון רחב של תחומים. עו"ד נדלן ידע לזהות בעיות או טעויות בחוזה או בעסקה, תוך שהוא מזהה בעיות בחוזה או סעיפים שיש להיזהר מהם. איש המקצוע יסייע לנסח מחדש סעיפים בחוזה המכר. 

עורך דין כזה יעזור לבצע את כל הבירורים הדרושים לפני רכישת דירה, החל מבדיקות של בעלות על הקרקע על בדיקת עיקולים כל דבר אחר שיכול להתקיים כשאנחנו רוכשים נכס. 

עורך דין מקרקעין יעזור בין היתר לברר רקע של קונה או מוכר ובכך להקטין את הסיכונים שעלולים להתרחש במהלך הדרך. 

לסיכום, אם אתם מבצעים השקעת נדלן חשוב שיהיה לצידך עורך דין טוב מיומן ואיכותי שיעזור לכם לבצע את העסקה אותה בטוחות והרווחיות ביותר. אז זה הזמן לבחור במשפטן מנוסה, יעיל ואמין עבור עסקת מקרקעין. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן