עורך דין מקרקעין – האם באמת צריך אותו?

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מי שמבצע עסקת מקרקעין או נדלן יודע שצפויות לו לא מעט הוצאות אותן מוציא אדם שרוכש נכס בישראל. מלבד זאת העסקה כולם מסתכמת בכמה מיליוני שקלים שצריך לעבוד עבורם שנים רבות, יש מי שלקח משכנתא או קונה דירה עם כסף שחסך במשך שנים והמתנה מרובה, וכעת הרוכשים מעוניינים לצמצם כמה שניתן הוצאות מיותרות. 

אבל במציאות מדובר באחת העסקאות הגדולות ביותר שגוררות עמה הוצאות נלוות בזמן   שעסקת מקרקעין טומנת בתוכה לא מעט סעיפים, התחייבויות, תשלומים, אותיות קטנות שמתחבאות החוזה הרכש ומגוון רחב של אלמנטים שמרכיבים את העסקה. לכן, אין זה משנה אם מדובר בעסקת מקרקעין פרטית או עסקת נדלן עסקי – מה שחשוב הוא שיהיה לצידכם עורך דין מקרקעין טוב, מיומן ומנוסה. 

אבל למה צריך את איש המקצוע הזה? ואם זה שווה את ההשקעה?

 זה נכון, שכר טרחה של עורך דין זה לא דבר זול ולעיתים מדובר בכמה אלפי דולרים שיושקעו לטובת ייעוץ שלו והשירות שהוא יספק, אבל בפועל ההשקעה הזאת תשתלם בעיקר כשעורך הדין יוכל לזהות "מוקשים" בחוזה המכר או סעיפים שאינם לטובתכם בעסקה אשר יכולים ממש להוריד אנשים מנכסיהם ולגרום לאובדן של מיליוני שקלים! 

לצערנו לא חסרים סיפורי האימה אודות עסקאות נדלן שלא יצאו לפועל לאחר שהלקוחות שילמו מיליוני שקלים או מעשי מרמה של קבלנים ויזמים ורוכשים שנותרו ללא דירה וללא קבלן ויזם שברח והשאיר לקוחות ללא דירות  עם חורים בכיסים והמון עוגמת נפש. 

כדי שמצב כזה לא יקרה לכם חשוב לבחור עורך דין מקרקעין ואיכותי שיוכל לבדוק את החוזה, לבדוק את הקבלן והיזם ואת ההיסטוריה שלכם ,לוודא שאין להם עבר פלילי, עורך דין מקרקעין יוכל לבדוק את העסקה עצמה ולוודא שהנכס לא מעוקל כמו גם למי הוא שייך בטאבו ולבצע עבורכם מגוון בדיקות חשובות ובירורים.

כשאתם בוחרים עו"ד חשוב לבחור עורך דין מקרקעין או עורך דין ליקוי בנייה שיודע לזהות בעיות בחוזים ולבצע שינויים עבורכם. בחרו עו"ד טוב וכזה שינהל עבורכם את המשא ומתן המתאים ביותר כדי שאתם תוכלו לעשות את העסקה הנכונה ביותר, גם מול היזם או הקבלן, גם מול מי שמוכר דירה יד שתיים ואפילו ינהל עבורכם משא ומתן מול הבנק במידה ואתם לוקחים משכנתא. 

לסיכום, עורך דין מקרקעין וכזה שעוסק בנדל"ן, הוא איש מקצוע שכל אחד צריך שיהיה לצידו בעסקת מקרקעין וברכישת נכסים. לכן יש לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר שיכלו לספק לכם כמה שיותר שירותים במקום אחד וליצג אתכם כמה שיותר במקצועיות בעסקת המקרקעין שאתם מבצעים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן