עופר חיון חוזר בתשובה‫?

על דתיים וחילונים‫. עופר חיון בהצגה חדשה. צילום: יח״צ‫, בית ליסין
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אם חיפשתם לאחרונה את השחקן והדוגמן האשדודי עופר חיון‫, אז רק שתדעו שבימים אלו הוא מככב בהצגה ״דתילונים״ בבית לסין יחד עם השחקנית טל צ'רנובסקי. ההצגה עוסקת בדפנה ‫(טל‫) ואביחי ‫(עופר‫), זוג צעיר מתל אביב שנהנים מחיי הלילה התוססים של העיר. דפנה עובדת  כמפיקת אירועים ואביחי מוזיקאי מצליח. למרות שהם נהנים מהחיים הסוערים, דפנה מרגישה שהיא מוכנה לקחת את הקשר שלהם לשלב הבא ולהתחתן‫. כשאביחי מציע לה נישואין, דפנה מאושרת ומתרגשת להפיק את חתונת חלומותיה. אולם, תוך כדי ההכנות לחתונה, אביחי מתחיל תהליך של חזרה בתשובה. דפנה מופתעת מהשינוי הפתאומי באורח החיים של אביחי, ומתחילה להבין את ההשלכות שיש לכך על מערכת היחסים שלהם ועל עתידם  המשותף‫. בקיצור‫, תלכו לפרגן לו‫.

אורטל בניסטי עונה לאמילי קופר

ציפור קטנה שצמודה למסך של ׳האח הגדול׳, סיפרה למדור שהדיירת האשדודית בבית האח הגדול, אמילי קופר אמרה באחת השיחות בבית האח, כי באשדוד יש נשים יפות, אבל רובן פריחות וצ׳חלות…אז הדם עלה לראש לאשדודית אחרת אורטל בניסטי, כוכבת הסדרה ׳פריפריה אימפריה׳ וזו החליטה להגיב ברשת ואמרה:  ״אמיגההההה לא ברור הדיבור על נשים מאשדוד? אין על אשדוד והאשדודיות…״.(לא נגענו).

לא נשארת חייבת. אורטל בניסטי 

הפריזורה החדשה של אנה זק

ואי אפשר להעביר את סוף השבוע, בלי אייטם שווה על אנה זק. אז בשבוע שעבר היא הגיעה להשקת קולקציית איפור חדשה ל קיץ 2024 של רשת סקרה, והפרחת בלונים צהובים כמחווה להשבת החטופים, שנערך בלאונג׳ אקפלה תל אביב. אגב אנה, הגיעה בלוק מתולתל במיוחד. הנה תראו.

בשיער מתולתל. אנה זק (צילום: יח״צ, מאיר אמירי)

שופופופו את השחקן והדוגמן משלנו עומר חזן, שלוהק באחרונה הבוקר לצילומי קולקציית הג’ינסים החדשה של מותג האופנה Twentyfourseven, שהצטרף לנבחרת והצטלם לצד הפרזנטוריות מאיה קיי ושחר חיון.

הקמפיין החדש של עומר חזן. עם מאיה קיי ושחר חיון (צילום: יח״צ, מאי ויצמן)

איש העסקים עמוס לוזון חיתן בשבוע שעבר, את בנו עומרי עם בחירת ליבו מעין באשי במתחם אקספו תל אביב. על הקולינריה הופקד קייטרינג פלפל בבעלות טל חובש. את האירוע הפיק אילן אשר. באומנותי הופיעו: אודיה, ליאור נרקיס ועומר אדם ושרק. במוזמנים מכל העולם בכדורגל, העסקים וגם שגית וחיים רביבו.

בחתונה של לוזון. שגית וחיים רביבו (צילום: אור גפן)

הדוגמנית והשורדת האשדודית ג׳ני צרוואני הגיעה השבוע לפרגן לספרה השני של הסופרת גליה הראל-דור ״לא סופי״, שנערך במסעדת ׳אברקסס׳ בתל אביב. אגב, מדובר ברומן אמיץ על אישה שהפחד מהמוות מלמד אותה איך לחיות…

ג׳ני צרוואני מפרגנת (צילום: רפי דלויה)
הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן