עולם התרבות באשדוד חוזר: הופעה ראשונה של עידן רייכל

ההופעות חוזרות לבמה. שתי הופעות במהלך החודש של עידן רייכל באשדוד וההכנות בעיצמן במסגרת ההקלות והיציאה הגדולה מהסגר. בעירייה מתרגשים

שתי הופעות באשדוד. צילום: יחצ
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שתי הופעות צפויות באשדוד במשכן לאמנויות הבמה. ב18.3.21 וב20.3.21. בעירייה מתרגשים.בהודעה של ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי הוא אמר הערב: "לאחר שנה שהבמה הייתה שוממת, אני שמח ונרגש לקראת פתיחת עולם התרבות וההופעות באשדוד, עם הופעה ראשונה בפתח של עידן רייכל".

המופע עידן רייכל והפסנתר הינו מופע בו האמן מביא את עצמו באופן אישי לבמה כשהוא מספר לקהל סיפורים ומגיש את שיריו מכל האלבומים כפי שנכתבו במקור – על הפסנתר. הבמה המושקעת המקיפה את רייכל מלאת כלי נגינה מיוחדים בהם רייכל מנגן לאורך המופע מלא הרגש ונגיעות הומור "רייכליות"…
המופע משלב את להיטיו של רייכל מכל הזמנים כמו: ממעמקים, אם תלך, שאריות של החיים, בלילה, עכשיו קרוב, הנך יפה ולהיטים רבים אחרים.

לסרי. זו רק ההצלחה

ד"ר לסרי אומר כי ההופעות המוזיקליות יתקיימו בהתאם לכללי התו הירוק, עם הגבלה למספר הכרטיסים, אך כמובן שעם האנרגיות המתבקשות. "תרבות היא חלק מנשמת אפה של חברה תוססת – מופעים, הצגות, תיאטרון המאפשרים יצירת גשר בין אנשים.זוהי רק ההתחלה ועוד נחזור כולנו לגדוש ולמלא את האולמות וההיכלים".

לדברי ד"ר לסרי, זוהי רק ההתחלה ועוד נחזור כולנו לגדוש ולמלא את האולמות וההיכלים. "במסגרת הצעדים הראשונים לחזרה לשגרה של עולם התרבות בישראל בחר האמן עידן רייכל לקיים מספר מופעים מצומצם למספר רשויות בישראל"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן