עו"ד כנפו מציג את המתווה של מערכת החינוך: הכי מוגן שיש ותוקף את המועמדים לראשות העיר

ממ"ק ראש העיר אשדוד עו"ד גבי כנפו מגיב על ההתקפות של המועמדים לראשות העיר את מתווה הקפסולות של ראש העיר לסרי:"כתבות שקריות , ראיונות מלאי הטעיות והסתה , שימוש בילדים בניגוד לחוקי הבחירות , הכל כדי לקושש קולות"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"בשבועות האחרונים המועמדים לראשות העיר מנהלים קמפיין פוליטי מכוער בימים של מלחמה" טוען ממ"ק ראש העיר אשדוד עו"ד גבי כנפו ."ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי , בשיגרה ובחירום המבוגר האחראי".

כנפו: "אני מביא לכם את העובדות :

בישיבה שהתקיימה (יום חמישי) בלישכת ראש העיר עם נציגי הנהגת ההורים העירונית, השתתפו גם המשנה למנכ״ל דינה בר אולפן, ראש מנהל חינוך אריה מימון, מנהל אגף הביטחון אריה איטח, מנכ״ל החברה העירונית לתרבות ופנאי אורן טוויל , מפקד היקל"ר ישי כתפי, וקב״ט מוסדות חינוך דודו להבה.

כפי ששמענו ממשתפי הישיבה ראש העיר הציג לוועדי ההורים את תוכנית ״הכי מוגן שיש אשדודי״, שתאפשר הגדלה של ימי הלמידה ל-5 ימים בבתי הספר היסודי, חטיבת הביניים והעל יסודי, בלי לוותר על עיקרון הביטחון המלא לילדי העיר כשהם נמצאים במסגרות החינוכיות בזמן ירי טילים על העיר. כידוע, הנהגת ההורים העירונית תומכת בעמדת ראש העיר ומעדיפה המשך למידה בקפסולות עם מרחב מוגן לכל תלמיד, על פני סיכון חיי הילדים עם ההגנה החלקית ע״י ״הכי מוגן שיש״. לדברי אחת המשתתפות בישיבה, ראש העיר עידכן אותן, שכדי להגדיל את ימי הלמידה, ובנוסף לתוספת של 100 ממ״דים חדשים למוסדות החינוך באשדוד, גם נתפרה תוכניות מיגון ספציפית לכל בי״ס בהכוונה של פיקוד העורף, כך שהתלמידים יוכלו להיות מוגנים באופן מלא באחת הדרכים הבאות : מרחב מוגן תקני קיים של ביה״ס, ״הכי מוגן שיש אשדודי״ שדורש חלל עם שתי תקרות ושני קירות חיצוניים, או ממ״ד חדש שהעיריה מציבה.
באופן הזה התלמידים יקבלו הגנה מלאה מפני ירי טילים, ולמידה מלאה של 5 ימים לפחות בכל המסגרות ( בגני ילדים וכיתות יא׳- יב׳ כבר מתקיימת למידה מלאה של 6 ימים).
ראש העיר גם הודיע לנציגי הנהגת ההרים שמעונות הילדים יפעלו באותו אופן לפחות 5 ימים בשבוע, כולל ע״י תוספת אנשי צוות שיסייעו בהעברת התינוקות למרחב מוגן בזמן ההתגוננות באשדוד של 45 שניות.

למיטב ידיעתינו, אשדוד הינה העיר היחידה בארץ, שמצליחה להציע לילדים גם למידה מלאה וגם וביטחון מלא מפני ירי טילים בזמן השהות במסגרות החינוכיות. ע״י תוכנית ״לומדים בטוח״ שמוסיפה למערכת החינוך 100 ממ״דים בעלות של 40 מליון מתקציב העיריה בלי להמתין לתיקצוב ממשלתי, וע״י התוכנית החדשה של ״הכי מוגן שיש אשדודי״ שמחייב שתי חלל עם שתי תקרות ושני קירות. התוצאה הזו מתקבלת בעקבות העמדה העקרונית של ראש העיר, שאינו מסכים עם גישת פיקוד העורף, ואינו מוכן לוותר על הזכות לביטחון מלא לילדים.
וזאת, למרות הלחץ הציבורי והפוליטי הכבד שמופעל עליו, לפתוח לחלוטין את מערכת החינוך בעיר בלי לספק הגנה מלאה לילדים,
ההודעה הזו מעניקה למעשה פיתרון לכל הצדדים. להורים שחוששים לביטחון ילדיהם ודורשים מיגון יעיל לילדים ולא מסתפקים בהכי מוגן שיש, וגם להורים שמעדיפים למידה מלאה גם בהכי מוגן שיש בטענה שהסיכון לחיי הילדים קטן, לעומת הנזק שנגרם להם כתוצאה מהלמידה החלקית.
מה שנשאר הוא להמתין להודעה רשמית של העיריה ויישום התוכנית בפועל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן