עו"ד כנפו במתקפה נגד גלבר כצנלסון ונכט:"הפקרתם את בטחון תושבי אשדוד"

המשנה לראש העיר עו"ד גבי כנפו תוקף את חברי המועצה שלא השתתפו בישיבת זום שדנה על תקציב שיפוץ מקלטים.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"מי הם חברי מועצת העיר שהחליטו שביטחון התושבים ברובעים הוותיקים לא מעניין אותם? התשובה בסוף. שמעו סיפור" מספר המשנה לראש העיר אשדוד עו"ד גבי כנפו.

"ראש העיר כינס אתמול ישיבת מועצת עיר מיוחדת, שלא מן מהמניין, לגבי נושא חשוב מאוד שקשור בעיקר לרובעים הוותיקים. אני רוצה לשתף אתכם באחת הישיבות החשובות שהתכנסו כאן בשנים האחרונות, אשר עסקה כולה רק בסעיף אחד: אישור תקציב משרד השיכון על סך 8 מיליון שקלים לטובת שיפוץ המקלטים פרטיים בעיר.
זהו הנושא החשוב ביותר מאז ה-7 באוקטובר. הביטחון האישי של כל אחת ואחד מאיתנו, וכולנו עוסקים בו מידי יום.

היה אתמול בסך הכל נושא אחד לדיון. חצי שעה ומסיימים. לצערי, הישיבה התארכה יותר מחצי שעה, מאחר שחברים רבים במועצה לא התייצבו לישיבה. המתנו זמן רב במטרה לתת להם את האפשרות לקחת חלק בדיון החשוב הזה, שהרי הם צועקים כל הזמן "רובעים ותיקים, רובעים ותיקים", לתת להם להשפיע ולהיות מאוחדים סביב הנושא הכל כך חשוב הזה. לאחר המתנה ממושכת, החל הדיון והתקציב אושר. וחברי המועצה? הם לצערי לא הגיעו לדיון, אך אני בטוח שהם שמחים שהתקציב עבר.

אתמול ראינו מהי התנהלות של מבוגר אחראי, ומזל שיש אחד כזה בעיר שדואג לביטחון התושבים יחד עם חברי המועצה שכן טרחו להגיע לדיון.

הלן גלבר, שמעון כצנלסון ואלי נכט: אתם הפקרתם את ביטחון תושבי הרובעים הוותיקים! בחרתם לזלזל בביטחון התושבים. הם לא חשובים לכם כפי שאתם מנסים לצייר. הם שקופים עבורכם!

תודה לחברי ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, שעבד במשך החודשים האחרונים מול משרד השיכון במטרה להביא את התקציב ובכך לחזק את ביטחון תושבי העיר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן