עו"ד יוסי עטר מאשדוד נבחר לכהן כיו"ר איגוד תעשיית התרבות והפקות הבמה בישראל

עו"ד יוסי עטר, 53 תושב אשדוד,מוכשר ביותר בתחום ההפקות הוביל פרויקטים חשובים בתחום בשנים האחרונות באמצעות חברת ההפקות שבבעלותו, שיתוף פעולה פעיל באיגוד ותפקידו כמפיק ראשי בעיריית אשדוד. בהצלחה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יוסי, אב לחמישה ובן זוגה של שני עטר, הבעלים של חברת ההפקות "ארט הפקות וייצוג אמנים בע"מ" והמפיק הראשי באגף האירועים בעיריית אשדוד,
נבחר פה אחד להנהגת האיגוד.
עטר יחליף את יוני פיינגולד, שכיהן בתפקיד בארבעת השנים האחרונות. עטר הודה לחברי האיגוד על האמון והדגיש את חשיבות התפקיד בקידום מהלכים משולבים מול כל הגורמים במיוחד בתקופת מלחמה. "בתקופה מאתגרת זו, תפקידו של האיגוד להגן על זכויות חבריו ולפעול למען מעמדה החזק של תעשיית התרבות וההפקות בישראל בנחישות וברגישות״ אמר יוסי.

האיגוד מאגד אנשי מקצוע מתחומי ההפקה השונים, היוצרים והמעצבים את התרבות בישראל. חבריו מפיקים אלפי אירועים, מופעים והצגות, מנהלים ומייצגים אמנים מובילים, ומייבאים תרבות בינלאומית לישראל-כל אלה מעצבים את חוסנה התרבותי של הארץ. האיגוד פועל כבר כשבעה עשורים לקידום ענף התרבות וההפקות במדינה.
לאורך השנים, כיהנו בתפקיד יו"ר האיגוד דמויות מפתח בתעשיית התרבות והבידור בישראל בין היתר, שימשו כיו"רים בעבר פשנל, המפיק של להקת "כוורת" והגשש החיוור, שמואל צמח, שפתח את התחום הבינלאומי עם הבאת אמנים מחו"ל לישראל, מיכאל תפוח, שהיה מנהלם האישי והמפיק של זמרים מובילים, אריק איינשטיין ושלום חנוך ויוני פיינגולד, מייסד תאגיד "זאפה" להפקות אירועי תרבות גדולים.
יוסי נבחר להוביל את האיגוד בתקופה מאתגרת והבטיח להגן על האינטרסים של חבריו ולהעצים את תעשיית התרבות בזמנים בהם הציבור זקוק לנחמה ואחדות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן