עו"ד הלן גלבר ניצחה את ג'קי בן זקן ועיריית אשדוד בתביעת המיליונים נגדה ("תביעת הפחדה")

השופט דנינו יעקב סילק על הסף את הודעת צד ג' שהגישה עיריית אשדוד ביחס לתביעת המיליונים שהגישו ג'קי בן זקן ושותפיו, תוך חיוב העירייה בהוצאות לזכותה של גלבר בסך 20,000 שקלים. החסינות שקיבלה מהתביעה נותרה בתוקף. גלבר:"אף אחד לא יפחיד אותי ובטח שלא ישתיקו אותי"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כזכור בית המשפט המחוזי ובית המשפט העליון דחו את התביעה והערעור שהגישו ג'קי בן זקן, אברהם נניקשוילי והחברות בבעלותם, וכן דחה את הערעור שהגישה עיריית אשדוד, על החלטת בית המשפט המחוזי בבאר שבע לסלק על הסף ולדחות את התביעה שהגישו בן זקן, נניקשווילי והחברות בבעלותם כנגד חברת מועצת העיר אשדוד, הלן גלבר, בסכום של 26,000,000 ש"ח.

  בית המשפט העליון הביע מורת רוח מהתביעה שלטענת גלבר מופרכת שהוגשה, אשר אותה הוא כינה בפרוטוקול הדיון – "תביעת הפחדה" המוגשת כנגד עובד ציבור, לאחר שנקבע כי זו פעלה במסגרת מילוי תפקידה כחברת אופוזיציה לוחמת בעיר אשדוד, ולמען תושבי העיר.

גלבר : "וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ. בעלי הון ועבריינים מורשעים שמנסים לנהל את העיר שלנו לא ירתיעו אותי מלהמשיך לשרת את תושבי אשדוד ואת האינטרסים שלהם בלבד"

באופן תמוה, לאחר שנדחתה התביעה כנגד גלבר, ונדחו הערעורים שהגישו בן זקן והעירייה לבית המשפט העליון, ולאחר שנדרשה העירייה לבוא בנעלי גלבר,  ותשמש כנתבעת הראשית ולמעשה היחידה, נקטה העירייה בהליך אותו מכנה גלבר "הליך סרק ובשימוש לרעה בהליכי משפט כנגדי תוך ניסיון להתחכם ולצרף אותי חזרה להליך בדרך לא דרך – באמצעות משלוח הודעה לצד שלישי".

וכאמור, לאחרונה ניתנה החלטת בית המשפט המחוזי בבאר שבע, כב' השופט יעקב דנינו, במסגרתה סולקה על הסף הודעת צד שלישי שהגישה עיריית אשדוד ודחה את אותו מהלך והותיר עלצכהו את החסינות שקיבלה מבית המשפט מלהי אותה תביעה בנימוק שעשתה עבודתה הציבורית ולא בכוונה להזיק במכוון לעסקיו של בן זקן.

כעת נותרה ספהי בן זקן ושותפיו האופציה היחידה לתבוע רק את העירייה לאחר שגלבר קיבלה חסינות והשאלה הגדולה האם בן זקן שנחשב לחברו הטוב של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ושל בכירים אחרים בעירייה ימשיך בתביעתו נגד העירייה . נזכיר מדובר בתביעה של 26 מליון שקלים.

ניצחון זה של גלבר מתווסף לרבים נוספים. עו"ד גלבר:"לאחר שבאוגוסט בפרוטוקול בית המשפט העליון שבאופן חסר תקדים בן זקן יחד עם שותפיו מנסים להלך עליי אימים ומוכנים להשקיע מאמצים וסכומי כסף גדולים בכדי לעקוב אחריי –ניצחנו שוב פעם את בן זקן וחבריו בבית המשפט" .

גלבר מוסיפה : "וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ. בעלי הון ועבריינים מורשעים שמנסים לנהל את העיר שלנו לא ירתיעו אותי מלהמשיך לשרת את תושבי אשדוד ואת האינטרסים שלהם בלבד!

כמו תמיד, אמשיך לפעול וללחום למען טובת תושבי העיר אשדוד. אף אחד לא יפחיד אותי ובטח שלא ישתיקו אותי. גם אם ייקחו מאה משרדי חקירות, ועוד אלף מעקבים, אמשיך להילחם בכל הכוח לרווחת ולטובת התושבים עד שנחזיר לתושבי אשדוד את השליטה בעיר."

את גלבר ייצגו עורכי הדין בעז בן צור, אברהם אברהמוף וגיא רוה ממשרד בעז בן צור

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן