עו"ד גלבר על כצנלסון: "משקר, מתעתע בציבור, מטעה ומוליך שולל את תושבי אשדוד ואת הבוחרים שלו"

חברת מועצת העיר אשדוד עו"ד הלן גלבר יוצאת במתקפה חריפה על סגן ראש העיר שמעון כצנלסון בסוגיית הקמת בית כנסת בלב שכונה רוסית באשדוד ומתארת את הזיגזגים שלו בפרשה. תושבי רובע יג החליטו לצאת למסע מחאה נגד כצנלסון

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"מה שחזיתי מראש – זה מה שקרה !!כשהתרעתי בפעם הקודמת מפני השקרים של כצנלסון שאישר הקמת כולל בלב שכונה חילונית ברובע יג', הוא טען שזה לא נכון, אח"כ טען שזה לא כולל, בסוף טען שהוא לא ידע !החשיפה שלי גילתה שמדובר בהיתר לא חוקי ובהקצאה לא חוקית, וזה מה שאילץ אותו לבטל את ההקצאה" כך אומרת חברת מועצת העיר אשדוד עו"ד הלן גלבר. "ועל הדרך לספר שאני משקרת ושלא יבנו שם כולל, ועכשיו הוא בחר להגיש הקצאת קרקע חדשה פחות מ-100 מטר מהמקום הקודם, שזה אומר עדיין באותה שכונה חילונית ברובע יג' !כצנלסון ממשיך לשקר, לתעתע בציבור, להטעות ולהוליך שולל את תושבי אשדוד ואת הבוחרים שלו, ועושה פוליטיקה זולה על חשבון התושבים".

עו"ד גלבר חושפת כי תושבי הרובע מתאגדים מחדש לצאת לפעולה." נגד ההחלטה הזאת שרק מוכיחה להם כמה הם לא מעניינים את מקבלי ההחלטות ואת מי שהם בחרו כנציגים שלהם, אלא רק אינטרסים ופוליטיקה מעניינים אותם ! וזה לא שיש להם משהו נגד בתי כנסת, אלא שכבר יש להם כמה כאלה באזור, והם משוועים למועדון, מתנ"ס או מוסד תרבותי שיתן מענה לצרכים שלהם.אם אנחנו כנבחרי ציבור לא נהיה קשובים לציבור שבחר אותנו, אז מי כן ?בכל משטר תקין אחר, פוליטיקאי שמתנהג כך מתייצב מול המצלמות, מתנצל ומגיש את התפטרותו !אם כך מתנהג סגן ראש עיר, איך נבוא בטענות לשאר חברי הקואליציה שמצביעים נגד האינטרסים של התושבים ?.

עו"ד גלבר בקריאה לתושבי יג:"הצטרפו אלי למאבק על עתיד העיר.בואו לסייע לי לשמור על אשדוד"

כצנלסון:"כמה אפשר לשקר?"
בתגובה מסר כצנלסון:"חברת אופוזיציה שלא הייתה בהצבעה תוך כדי שהיא טוענת שהיא יודעת על מה מדובר, ממשיכה בשיטת הפרד ומשול שלה ורוצה לנגוס בקולות הקהל החילוני עבור עצמה כדי שהסיעות החרדיות יקבעו את סדר היום הציבורי.
היחיד שהביא הישגים מולם, זו סיעתי. זו עובדה.
עוד עובדות:

  1. היתר הבנייה (שהיה ובוטל) הוא חוקי לחלוטין, ועל כך יש חוו״ד של היועץ המשפטי לעייריה.
  2. הקצאת הקרקע (שגם היא בוטלה)הייתה חוקית לחלוטין, ועל כך יש חוו״ד של היועץ המשפטי של ועדת בניין ערים.

כמה אפשר לשקר לתושבים? מוזר לי שחברת מועצה משמיצה אחרים, לא משיגה שום דבר ולפעמים גם לא יודעת על מה היא מדברת.

אני מצר על אופוזיציה שמגיבה ברמה כזאת. כל פעם שאין לאופוזיציה מה להגיד על פרויקטים שאנחנו ביצענו ומבצעים לטובת התושבים, הם עוברים לפסים אישיים וטענות מופרכות".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן