עו"ד גלבר: "היום ה-106 למלחמה ועדיין תלמידי אשדוד לא חזרו לשגרת לימודים."

המועמדת לראשות העיר אשדוד עו"ד הלן גלבר פועלת למציאת פתרונות לחזרה ללמידה מלאה אל מול מדיניות הקפסולות שמוביל ראש העיר לסרי אשר מתיימרת לשמש כפתרון למיגון הלקוי בחלק גדול מבתי הספר ובפועל פוגעת אנושות בתלמידי העיר בעוד שבכל הערים השכנות הלימודים חזרו לשגרה מלאה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

גלבר: "היום ה-106 למלחמה ועדיין תלמידי אשדוד לא חזרו לשגרת לימודים. זאת לאחר שהחסירו ימים רבים עוד קודם במסגרת חופשת חגי תשרי ובשנה הקודמת בשל הקורונה, מבצע מגן וחץ ושביתת מערכת החינוך מטעם עיריית אשדוד בראשותו של לסרי שבמשך 15 שנות כהונתו לא דאג למיגון תקני לכל בתי הספר.

בכל הערים הסמוכות כבר חזרו לשגרת לימודים מלאה באישור פיקוד העורף. הפתרון הוא פשוט, אני מפצירה בלסרי ובמשרד החינוך להחזיר את הלימודים בעיר לשגרה מלאה לאלתר לטובת התלמידים והוריהם שנפגעים מכך אנושות עם פערי לימוד, בעיות חברתיות ועוד. לא אתן לראש העיר להמשיך ולהמציא סיסמאות על חשבון התלמידים וההורים שמשוועים לפתרון."

היום (21.01) עתידה להיערך ישיבת הערכת מצב נוספת, בה גלבר מתכוונת להעלות שוב את הנושא על סדר היום: "אמשיך בעשייה העיקשת למענם של תושבי אשדוד, ישיבות הערכות המצב הן הזדמנות להשמיע את הקול השפוי אל מול ההחלטות חסרות ההגיון של לסרי. אהיה נוכחת בכל מקום בו אוכל להשפיע"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן