עו"ד אבו:" חברי אגו"י ניסו לסחוט אותי במתחם פלדות וגייסו את לסרי שניסה לעכב התכנית"

היזם עו"ד צחי אבו מספר כי "חברי מועצת העיר מטעם אגודת ישראל שניסו לסחוט אותי שאשווק דירות במתחם רק לאוכלוסיית חסידות גור. משסירבתי הם התנגדו לתכנית וגייסו לצידם את לסרי שניסה גם הוא לגרום לעיכוב התכנית והתנגד לה".לסרי ווינגרטן מכחישים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במרץ האחרון אושרה תכנית פלדות לבניית למעלה מ3 אלף יחידות ברובע ח לאחר 15 שנה אותה ניסה היזם עו"ד צחי אבו הבעלים לקדם בכל דרך אפשרית.

התכנית אושרה על ידי הותמ"ל בניגוד לעמדת עיריית אשדוד שקיבלה את ההתנגדות של החרדים מאגודת ישראל משום שהם ביקשו חלק מהדירות לשווק לחרדים.


יצויין כי לפני כ 4 שנים הערייה החליטה להעביר את התכנית לטיפול ותמל ואף תמכה בתכנית .

ובעוד בותמל ניסו לקדם את התכנית ולאשרה מועד אישור התכנית נקבע דווקא בסמוך מאוד לבחירות המוניציפליות. אבו:" וכאן נכנסו לתמונה חברי מועצת העיר מטעם אגודת ישראל שניסו לסחוט אותי שאשווק את הדירות שייבנו במתחם רק לאוכלוסיית חסידות גור ולאנשי שלומם.
משסירבתי הם הגישו התנגדות לתכנית וגייסו לצידם את ראש העיר יחיאל לסרי שניסה גם הוא לגרום לעיכוב התכנית והתנגד לה".

אבו מוסיף :"על אף שהתחייבתי לעיריה לכל דרישה חסידות גור ואגודת ישראל יחד עם לסרי התנגדו בשל רצונם שמתחם פלדות ישווק לחרדים בלבד.
אני מברך את מקבלי ההחלטות בותמל שלא שעו לדרישות החסידים ואישרו את התכנית שתצא לדרך ממש בקרוב ותשווק לכלל הציבור ולא לחסידים" .

עו"ד אבו גם מתייחס לבחירות ואומר כי
"לגבי הבחירות לראשות העיר לא אסתיר שאני חושב שלסרי המועמד של החסידים ואגודת ישראל חייב לפנות את מקומו לרוח צעירה חדשה ונמרצת
לסרי שכח שיש עשרות אלפים שנטשו את העיר בגלל המדיניות הפרו חסידית שלו .
חברת אבו בבעלותי יחד עם שותפות תדהר ארידר תחל בעבודות הבניה בקרוב. בהצלחה לכולם וללסרי בדרכו החדשה"

יחיאל וינגרטן מסר: "טענותיו של אבו על אודות איומים, שקריות וחסרות כל שחר וניכר שהן חלק מקמפיין פוליטי נגד ראש העירייה ותומכיו. יש לציין כי המתחם המדובר ממוקם בצמידות לאזור שחלקו חרדי וחלקו ציבור כללי. בהתאם, העמדה המקצועית בעירייה סברה כי על המתחם להיות מחולק לשניים, כשחלקו יותאם תכנונית לאוכלוסייה החרדית, היזם אישר זאת וכך אכן התקבלה התוכנית. מסיבות שאינן ברורות החליט הוותמ"ל בשלב מאוחר יותר להפוך את תוכנית ההעמדה של המתחם כשהציבור החרדי מודר ממנו הלכה ולמעשה, וזאת ללא הנמקה".

מטעמו של לסרי נמסר: "טענותיו של אבו על איומים בעיכוב התוכנית חסרות שחר. וינגרטן לא ביקש בקשה כזאת".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן