עובדי נמל הדרום (החדש) התאגדו בהסתדרות מרחב אשדוד

השבוע הושלם מהלך התארגנות של עובדי נמל הדרום החדש באשדוד. את המהלך הובילו איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, האגף להתאגדות עובדים ומרחב אשדוד. יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: ״נפעל לשמור על זכויותיהם למען הצלחת הנמל"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עובדי נמל הדרום התאגדו בהסתדרות. היום הושלם מהלך התארגנות של העובדים והעובדות בנמל הדרום החדש שממוקם באשדוד, ופעילותו החלה לפני מספר חודשים. יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי, ויו"ר מרחב אשדוד בהסתדרות חיים שייב – הודיעו על כך למנכ"ל הנמל אייל ברוך.

מהלך ההתאגדות קרם עור וגידים על רקע רצונם של עובדי נמל הדרום להבטיח את עתידם התעסוקתי ולדאוג לשיפור הזכויות שלהם בעבודה. המטרה כרגע היא להיכנס למשא ומתן עם ההנהלה, לקראת חתימה על הסכם קיבוצי ראשון בנמל.

נמל הדרום הוקם כחלק מתוכנית כוללת של משרד התחבורה, משרד האוצר וחברת נמלי ישראל, לתת מענה לצורכי המשק בתחום הסחר הימי, הגידול בממדי האוניות וכדי לחזק את כלכלת ישראל התלויה בשעריה הימיים כיום.

יו"ר ההסתדרות, ארנון ברדוד, אמר: "אני מברך את העובדות והעובדים שהצטרפו להסתדרות – הבית של העובדים בישראל, ומודה לכל השותפים שהובילו את המהלך. נפעל כדי לשמור על זכויות העובדים, למען הצלחת הנמל, ובשיתוף פעולה עם כל הצדדים". 

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, מסר: "אני גאה בעובדי נמל הדרום שלקחו את עתידם התעסוקתי בידיהם. נביא את כל העוצמות והניסיון של ההסתדרות למו״מ מול הנהלת הנמל, לטובת העובדים והחברה כאחד".

יו"ר מרחב אשדוד בהסתדרות, חיים שייב, מסר: "מדובר במהלך היסטורי שיבטיח את הביטחון התעסוקתי של העובדים, גם בנמל החדש. מי שחשב לתפעל נמל עם עובדים לא מאורגנים – התבדה היום". 

מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות, עמיחי סטינגר, מסר: "העובדים התאגדו על רקע רצונם להיות בבית גדול כמו ההסתדרות, המאגד את עובדי הנמלים בארץ".

יו"ר ועד הפעולה בנמל הדרום, אלון אלימלך, מסר: "אנחנו בטוחים שההנהלה תשתף איתנו פעולה, מתוך הבנה שיש לנו אינטרס משותף: טובת לקוחותינו וקיצור ההמתנה שקיימת כיום מחוץ לנמלי הים של ישראל".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן