עובדי "יובלים אשדוד" התנדבו בשיפוץ דירת מגורים של אקים

עובדי "יובלים אשדוד" קיימו פעילות התנדבותית מרגשת – שיפוץ דירת מגורים בקהילה של "אקים אשדוד" . הפעילות בוצעה כחלק מהאחריות החברתית של "יובלים אשדוד", הפועל לטובת לקוחותיו והקהילה. בדירת אקים כעשרה דיירים אשר עובדים ומעורים בקהילה המקומית וזוכים לליווי מסור וחם מעובדי אקים. עובדי יובלים אשדוד נענו ליוזמה של מ"מ המנכ"לית מלי בן ברוך

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במשך שעות רבות – על אף מזג האוויר השרבי, עסקו בשיפוץ הדירה והגינה. העבדות כללו צביעת ושיפור החזית החיצונית של  הדירה, התקנת נדנדנה וצלון, התקנת שולחנות וכסאות בחצר, צביעת הגדר, סידור הגינה, שתילת צמחיה והתקנת אדניות. העבודות כולן בוצעו כאמור בהתנדבות מלאה של העובדים.

יניב שוחט מנהל דיור יבנה וקריית מלאכי באקים, "חדוות היצירה והנכונות  של כולם ניכרו גם בתוצאה המלבבת, עשייה שכזו  מעידה על מעורבות חברתית ועל הלב הרחב של עובדי תאגיד יובלים ועל כך נתונה להם תודתנו.  עם יוזמה וראייה חברתית כזו  אין בליבי ספק שעוד נכונו לנו שיתופי פעולה כאלה גם בעתיד".

ענבל הוניג- ללוש, מנהלת מערך הדיור באשדוד באקים, "מדובר בפעילות מבורכת. עובדי "יובלים אשדוד" הגיעו ונרתמו באהבה ומכל הלב. קבלנו מתנה והדיירים של הדירה שמחו מאד על כך. אין לנו מילים להודות. אנו כבר מצפים לשיתוף פעולה נוסף עם החברים מ"יובלם אשדוד". 

מ"מ מנכ"לית "יובלים אשדוד" מלי בן ברוך," "יובלים אשדוד" הינו תאגיד בעל אחריות חברתית הפועל לטובת לקוחותיו ובשירות הקהילה. אני מודה לעובדים שלנו על רוח ההתנדבות המעידה על ערכים של נתינה ותרומה, ומודה לעובדי ודיירי אקים על האירוח והאהבה שהרעיפו עלינו, ובכך הוכיחו לנו שוב שנתינה וקבלה חד הם".

"יובלים אשדוד" הינו תאגיד המים בעל האחריות החברתית הגבוהה בישראל.  רק בשנה האחרונה ביצע התאגיד  מבצעי מחיקת ריביות  והצמדה, יישם תכנית לשמירה  על  וותיקים בודדים באמצעות מערכת מדי המים החדשנית לקריאה מרחוק, המשיך בשליחת התראות  לצרכנים על צריכה גבוהה על מנת לחסוך בעלויות וצריכת מים ויצר שירותים מונגשים באתר ובמרכז שירות הלקוחות החדש.

יו"ר דירקטוריון התאגיד עו"ד יאיר לחן," פעילות ההתנדבות השבוע הינה הסנונית הראשונה . החלטנו לאמץ את אקים אשדוד ולקיים פעילות התנדבותית לטובת אקים אשדוד והקהילה כולה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן