עובדי דואר באשדוד חילקו מאות מארזי שי לילדים

עובדות ועובדי סניפי דואר ישראל ב"רובע ב'" ו"סיטי אשדוד התגייסו לרכישת מארזי שי שנתרמו לבית החולים ׳אסותא׳ אשדוד

צילום: דוברות דואר ישראל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עשרות עובדים ביחידות דואר ישראל ברחבי הארץ יזמו, מאות לקוחות נרתמו ואלפי נצרכים זכו. התגייסות רבתי של עובדי החברה תוך שיתוף פעולה עם קהל לקוחותיה, הניבה הירתמות יוצאת דופן למען עמותות ומוסדות ברחבי המדינה, בעיקרם לילדים וקשישים, שהעניקה עבורם מאות מארזי שי לרווחתם. כאות תודה והערכה מצד מקבלי התרומות, קיבלו מנהלי הסניפים ועובדיהם תעודות הוקרה על פועלם מנציגי העמותות והארגונים על הסיוע.

היוזמה הנפלאה שרקמו עובדות ועובדי סניפי דואר ישראל ברובע ב' ובסיטי הניבה שיתוף פעולה חברתי-קהילתי יוצא דופן עם הלקוחות, כזה שהניב תרומה של מאות מנדלות ליצירה וצביעה שנתרמו לבית החולים "אסותא" בעיר, ולעמותת "רשת צמיחה" המסייעת לבעלי מוגבלויות.

מנהלת אשכול גלים מטעם דואר ישראל באשדוד, אודט חדד, התייחסה ליוזמת העובדים כשאמרה: "לפני כחודש החליטו עובדי הסניפים, רובע ב' וסיטי, להרים את הכפפה דווקא בעת הזו, להושיט יד לסיוע, או אפילו להעלות חיוך לכל מי שזקוק לכך. היוזמה הזו מחממת את הלב בעיקר כי מדובר במוסדות בתוך העיר אשדוד, וזכינו להחזיר לקהילה שלנו ולו במעט בכדי לשפר את מצב רוחם בתקופת הקורונה. לא פחות חשוב להודות לתושבים שתרמו וחיזקו יחד איתנו את החברה המקומית".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן