עובדים לשרת התחבורה: אם לא יוחלף הוועד לא נכבד שום הסכם רפורמה שתיחתם על ידו

עובדי במחלקת ציוד מכני בנמל אשדוד מחריפים את מאבקם בוועד הנוכחי בראשות עמית שרף. הבוקר הם פנו לשרת התחבורה, מירי רגב ובו דרישה שתסייע להם להוביל לבחירות במחלקה בנימוק של 'העדר סמכות חוקית של יו"ר וועד ציוד מכאני ויו"ר וועד התפעול בנמל אשדוד לחתום על הסכם הרפורמה'.

נמל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"גברתי השרה, ברצוננו להביא לידיעתך כי בתאריך 10/9/20 הוגשה פיטיציה ( עצומה לפיזור הוועד) עפ"י תקנון וועדי העובדים של ההסתדרות הכללית כנגד יור וועד ציוד מכאני בנמל אשדוד" כתבו העובדים לשרה רגב.

"בסקטור התפעול הוגשו חמש פטיציות כנגד יו"ר וועד. יש רוב גורף של עובדי מחלקת ציוד מכאני ומחלקת תפעול בנמל אשדוד שאמר את דברו והביע אי אמון גורף ביו"רים"

העובדים טןוענים כי על אף ההארכות שקיבלו  היו"רים בכדי לחתום על הרפורמה המשמעות הינה שיור הוועדים תפעול וציוד מכאני בנמל  איבדו את הלגיטימציה החוקית והמוסרית לחתום על הסכם הרפורמה, ואם יבחרו לעשות כן, ההסכם לא יכובד ע"י העובדים.  להזכירך כי גם לפני מספר שנים ארע מקרה דומה בו הוגשה פיטיציה נגד הוועד הקודם שחתם על הסכם עקרונות. הרפורמה עם השר כץ, ובעקבות כך נפתח הסכם העקרונות והוכנסו בו שינויים.  מצב דברים זה מחייב להקפיא כל חתימה מתוכננת על הסכם הרפורמה עם הוועדים הנוכחיים שאיבדו את אמון העובדים. הסכם שיחתם ע"י וועד ציוד מכאני ותפעול לא יכובד ע"י העובדים".

בשולי המאבק עובדים במחלקת ציוד מכני בשיחות עם "אשדוד10" מספרים כי הם לא מבינים איך זה ששרף שסיים במקום 3 בבחירות לא מכבד את רצון הבוחרים שבחרו במקומות הראשונים את אבישי אברמובייץ ואבי אבן חיים.  העובדים מזכירים כי עמית שרף אמר בזמנו ש'ברגע שיחתמו נגדי 30 עובדים אני לא יהיה כמו יו"ר תפעול גדי, שחתמו נגדו רוב העובדים ולא התפטר .לי יש כבוד' אמר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן