עדשות מגע חודשיות – כמה פרטים חשובים

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

רוב גדול של אנשים בוחר בעדשות מגע חודשיות. מדובר בפריט ראיה המספק שחרור ממשקפיים מעיקות ומקנה דרך לשפר ראיה ללא צורך במשקפיים מבלי שהעדשות יראו: מה שמקנה חופש, ומראה פנים "נקי" יותר. יש את מי שיבחר עדשות מגע חודשיות לשימוש יום יומי ויש את מי שישתמש בהן באירועים מיוחדים. 

אבל מה צריך לדעת על מוצר כזה וכיצד בוחרים אותו?

עדשות מגע חודשיות אינן מתאימות לשימוש אחד בלבד וחד פעמי. מדובר בעדשות שאפשר להשתמש בהן שוב ושוב, אבל במידה ודואגים לנקות אותן בכול פעם, לחטא ולאחסן בכלי מתאים. עדשות מגע כאלה מתאימות עבור מי שרוצה להנות מעדשות מגע בשימוש של כמעט כל יום, אבל גם לאנשים שיכולים לטפל בעדשות באופן נכון, משום שלא מדובר במוצר חד פעמי אלא בכזה שמתאים לחודש לפחות. את העדשות שוטפים ומניחים בכלי מתאים לאחסון אשר מגיע עם החבילה, חבילת עדשות מגע חודשיות אותה אפשר לרכוש במחיר נוח מתוך חנויות אופטיקה אונליין. 

ממה עשויות עדשות מגע חודשיות?

מוצר כזה הוא מוצר עדין מיוצר מחומרים רכים, גמישים ודקים במיוחד. העדשות מעבירות חמצן לעין ובכך הופכות להרבה יותר גמישות ונוחות והן אינן פוגעות בקרנית העין במידה ומניחים אותן נכון על האישון. עדשות כאלה נרטבות בקלות ויש להרטיב אותן במי ברז לפני השימוש. 

מה המחיר של אריזת עדשות מדע?

מחיר של עדשות מגע חודשיות נחשב סביר וזמין לכל כיס וכדאי לחפש אחר מבצעים ומכירות של אריזות חסכוניות של עדשות מגע חודשיות. כאשר אתם בוחרים מוצר, וודאו כי הוא איכותי, מאושר על ידי משדר הבריאות ומומלץ על ידי רופאי עיניים. 

למי מתאימות עדשות מגע חודשיות?

עדשות כאלה מתאימות למי שרוצה להשתחרר מהמשקפיים ולהנות מחופשיות בשעות היום או הלילה. 

עדשות מתאימות לאנשים שרוצים להראות טוב יותר ללא משקפיים.

מוצר כזה מעולה לאירועים, פגישות יציאה בעבר או לכל אירוע אחר. 

עדשות מגע חודשיות מהוות תחליף  מושלם למשקפיים ויש מי שמשתמש בעדשות כאלה בלבד ללא עזרי ראיה אחרים או נוספים. 

כיצד משתמשים בעדשות מגע חודשיות?

לאחר שרכשתם אריזה איכותית מוציאים את העדשות מהאריזה ומניחים אותן במקום נוח וכזה שהן לא יפלו ממנו. כעת פותחים את העפעף התחתון עם האצבע ומרימים את העליון עם האצבע השנייה ומניחים את העדשה לאט ובזהירות על האישון של העין. לאחר מכן סוגרים בהדרגה את העין קודם את העפעף עף העליון ולאחר מכן את התחתון. כעת יש לוודא שהעדשות יושבות במקומן. 

חשוב לנקות את הידיים לפני שמכניסים את העדשות לעיניים ולשים לב שהן שטופות במים וסבון גם לאחר שהן יוצאות מהאריזה. שימו לב שאתם מרכיבים את העדשות עם ידיים שאין בהן ציפורניים חדות ושמרו על עדינות כדי לא לקרוע את העדשה. קראו את ההוראות על גב האריזה ואם ישנן תקלות, כדאי להתייעץ אם רופא עיניים. בהצלחה! 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן