"עברו הימים בהם האמסלמים יכולים לעלות סיפורי מעברות של הסבתא"

סגן ראש העיר אשדוד אלי נכט תוקף את ח"כ דודי אמסלם שטוען שהאשכנזים גזעניים וחושף:"רק לפני מס' שנים, היו אלה דווקא "האמסלמים" בכיתה שקראו לי :"רוסי מסריח", היו מחטיפים לי מכות, ו"המכלופים" היו אלה שקראו לאמא שלי :"זונה""

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סגן ראש העיר אלי נכט תוקף בטור מיוחד את דבריו של חכ דודי אמסלם שטען שהאשכנזים הם גזעניים. זאת במהלך חילופי מהלומות בינו לבין נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות.

הנה הטור. לא נגענו:

מכתב פתוח לאדון אמסלם,

אכלו לי, שתו לי , פגעו בי….
אדוני השר לשעבר, ח"כ דודי אמסלם, אם זו הטקטיקה החדשה שלך להראות השיגים פרלמנטריים, חוששני שלא משם תבוא הישועה. כאשר הליכוד בהובלתם של : אמסלם, אוחנה, רגב, ביטן, קרעי, הובילו את הליכוד ואת המדינה לכיוון שלכם, "האשכנזים הגזענים" , לא היו על סדר היום שלך.
היום כאשר, מצופה ממך לעבודה פרלמנטרית, קצת פחות זוהרת-ללא עשרות יועצים, ללא תקציבי עתק, ללא משרדי שרד מפוארים ושורה של נהגים ומאבטחים- פשוט עבודה כיאה לכל חבר כנסת, אז אין לך בכך עניין. ניסיון "ההתקרבנות" שלך, כאילו המזרחים הם סוג ג' במדינה, והאליטה האשכנזית היא זו המנהלת אותה, עפ"י שיקולים עדתיים בלבד, היא טענה שאיחרה ב40 שנה להגיע…. במקום בו מפלגת השלטון שניהלה את המדינה, ב12 שנה האחרונות, הינה מפלגה עם נוכחות בולטת של יוצאי עדות המזרח, התיאור שלך מאבד כל קשר למציאות. במקום בו, ראשי ערים, גנרלים, מנהלים בכירים וכן גם שופטים הם יוצאי עדות המזרח, לטעון כי "כווווווול" האשכנזים גזענים, היא טענה שלא הייתי משלם כסף ליחצ"ן שהגה אותה.
רק לפני מס' שנים, היו אלה דווקא "האמסלמים" בכיתה שקרא לי :"רוסי מסריח", היו מחטיפים לי מכות, ו"המכלופים" היו אלה שקראו לאמא שלי :"זונה". כבר בגיל 9, ידעתי שאם יש 5 פיות "ג'ורה" אין זה אומר שכל הבית ספר נגוע.
אדוני אמסלם, אדוני השר לשעבר, ההכללות נועדו לחלשים, ואתה אינך חלש. להיפך, הוכחת במעשיך, כמי שגדל בשכונת קריית יובל בירושלים שאפשר להגיע רחוק, והגעת!
אני רוצה לחיות במדינה מריטוקרטית (גש רגע ותסתכל במילון ), אני רוצה שנבחרי הציבור והפקידים ייבחרו על פי יכולתם, השכלתם ולא עפ"י מעמדם החברתי או הגזעי. אינני רוצה שבכנסת נהיה חייבים למלא מכסות עפ"י גזע, דת ומין, אינני רוצה מכסות אלו בדירקטוריונים ציבוריים, בעיריות או במשרדי ממשלה. אני רוצה שבעמדות הכוח, יהיו האנשים הטובים ביותר ולא הבכייניים ביותר.
רק ככה, נוכל להצעיד את המדינה, הכלכלה והחברה קדימה. לא יהיה לנו בפני מי להתגאות, על הסובלנות העדית שלנו כאשר התעשיות הביטחוניות שמונו בהן נציגים פחות טובים, כי הדגש של אדון אמסלם היה לא על מצוינות אלא על סובלנות ורגשות קיפוח.
עברו הימים בהם האמסלמים יכולים לעלות סיפורי מעברות של הסבתא ולחשוב שזה כרטיס כניסה למועדון כלשהו. רק המצוינים, רק המוכשרים ורק הטובים ביותר, זה הכלל היחיד שאמור להיות רלוונטי בעת בחירת שופטים, מנכ"לים, גנרלים או כל גורם אחר שאמור להצעיד את המדינה קדימה.
כשתפרוש מהכנסת, אדוני אמסלם, ותרצה להקים חברה פרטית לצורך עסקיך, הינך יותר ממוזמן למלא את שורותיה בכל מי שמקופח בעינייך. עד אז, קח עוד כמה המלצות על משרדי יחסי ציבור אחרים.

עו״ד אלי נכט
סגן ראש עיריית אשדוד

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן