’סר' ניר ביטון

הכדורגלן האשדודי הכי בכיר בעולם ניר ביטון נפרד השבוע בכבוד של מלכים מקבוצת הפאר הסקוטית, סלטיק ריינג'רס. ומה הצעד הבא?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הכדורגלן האשדודי הבינלאומי ניר ביטון נפרד השבוע מקבוצתו הסקוטית בתשע השנים האחרונות, סלטיק, במדיה זכה בשמונה אליפויות, ארבעה גביעי מדינה ושמונה גביעי ליגה. ביטון בן ה-30 שיחק את משחקו האחרון בקבוצה וזכה לתשואות ולכבוד של מלכים מהקהל הביתי. הבריטים ידועים להעריך שחקנים כידוע וגם ביטון זכה למחווה מרגשת כאשר בדקה השישית (מספר 6 על חולצתו של ביטון) של משחק האליפות, כל הקהל קם על רגליו ומחא כפיים לכבודו. "זה היה מדהים", אמר לכלי התקשורת הסקוטיים, "כשחתמתי פה ידעתי שהציפיות גבוהות, אבל אין לי מילים, ערב כל כך מרגש. יש לי כל כך הרבה זיכרונות טובים שישארו איתי לעד. שיחקתי פה את רוב הקריירה שלי. הייתה תקופה באמת מדהימה". צוות המדיה של הקבוצה הכין סרטון מרגש על ביטון שעלה ברשתות החברתיות, וזכה למאות אלפי צפיות ותגובות מחמיאות לקשר/בלם האשדודי.

לא ברור מה התחנה הבאה של הכישרון האשדודי, שנחשב לאחד מהשחקנים הישראלים הכי בכירים בשוק הכדורגלנים. החלום הרטוב של אוהדי הכדורגל באשדוד היה לראות אותו חוזר למ.ס, אך המציאות היא אחרת לחלוטין. לגבי העונה הבאה אמר השבוע ל'ערוץ הספורט': "הרעב אצלי רק גדל עם הזמן. רוצה לשחק במועדון שמשפיע, שנאבק על תארים. הרצון כרגע למשוך את הקריירה האירופאית. לא פוסל שום דבר. אקבל את ההחלטה הכי טובה לכולנו."

ביטון גם התייחס לליגה הישראלית: "אחד הדברים שחסרים לי בקריירה זה שלא התמודדתי על תארים בליגה בישראל ואני כן רוצה להוכיח". בהקשר הזה, על פי דיווחים מכבי חיפה ומכבי ת"א גיששו אצל השחקן והגישו לו הצעות מפתות. ומה לגבי אשדוד? כנראה שחזרה הביתה היא דבר מופרך כרגע ושאשדוד לא נמצאת אפילו בתחתית סדר העדיפויות של הקשר ואפשר להבין אותו. בינתיים, כיף לראות את הכוכב האשדודי שלנו מבוקש אצל קבוצות הפאר בישראל וגם מככב בנבחרת ישראל. שלא יגמר לעולם. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן