סרטי תדמית לעסקים – כלי שיווקי מנצח

הקמתם עסק, בניתם אתר אינטרנט ואתם עובדים קשה בניסיון לייצר פניות ולהפוך את הלקוחות המתעניינים ללקוחות משלמים. המשימה הזו לא מאוד פשוטה, בלשון המעטה, אבל יש כלי אחד יעיל וחשוב שיכול לשנות את התמונה כולה. למה דווקא סרט תדמית? הנה 3 סיבות טובות במיוחד

צילום: אתר קלמנטינה - שחר בן חור
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

1 – סרט תדמית מגדיל את החשיפה

גוגל, פייסבוק וגם אינסטגרם ורשתות חברתיות אחרות, כולם כבר מכירים בכוחו של סרטון הווידאו. הוא מושך תשומת לב, מאריך את זמן השהייה של הגולשים באתר או בעמוד העסקי שלכם, ובהתאם גם מגדיל את החשיפה שלכם בכל אחת מהפלטפורמות המובילות ברשת. אם כן, סרטי תדמית לעסקים הם פתרון מצוין שיכול לעזור לכם להגיע לקהל יעד רחב יותר, ועם סרטון איכותי ומקצועי מאוד תייצרו למותג שלכם חשיפה משמעותית, תוך שאתם מגדילים את התנועה לאתר ולפרופילים שלכם ברשתות החברתיות המובילות.

2 – סרט תדמית מעביר מסרים מדויקים

בהנחה שאתם מתכננים אותו נכון, סרטון התדמית יכול להעביר את כל המסרים שלכם באופן פשוט, תמציתי ומדויק מאוד, והגולשים יתקשו להישאר אדישים. אפשר לעשות זאת בשלל דרכים אך המטרה העיקרית זהה בכולן, והיא לייצר רגש אצל הצופים שלכם. תוכלו להצחיק אותם, לרגש עד דמעות, לגעת בכאב שלהם ולהציע את הפתרון הייחודי שלכם. בכל אחת מהדרכים הללו תייצרו עניין, תעוררו סקרנות ותניעו את הגולשים לפעולה הרצויה מבחינתכם, מהשארת פרטים ועד לביצוע רכישה.

3 – סרט תדמית הוא השקעה חד פעמית

בזכות היתרונות שהזכרנו כאן, סרטון התדמית יכול להניב לא מעט תוצאות נהדרות. הוא יוצר חיבור בין המותג ללקוחות, מעביר מסרים ברורים ומגדיל חשיפה, אבל הבשורה הטובה במיוחד היא שאת המטרות הללו אפשר להשיג בהשקעה אחת משמעותית. נכון, הפקת סרטון תעלה יותר מכתיבת תכנים או שיתוף תמונות ברשתות, אבל כאמור גם התועלת שניתן להפיק מסרטונים אלה גבוהה הרבה יותר. יתרה מכך, את הסרטון ניתן לקדם דרך ערוצים שונים, לרבות גוגל, יוטיוב, פייסבוק ואינסטגרם, ותוכלו להציג אותו בכנסים מקצועיים או במפגשים עם לקוחות פוטנציאליים. זו השקעה אחת, חד פעמית, שתשרת אתכם בטווח הארוך – וזו בהחלט השקעה משתלמת.

ביחד נעשה את זה נכון, צוות קלמנטינה הפקות סרטי תדמית, הפקות סרטוני אנימציה וסרטונים שיווקיים מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 077-9966221, תוכלו גם לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://clemantinafilms.co.il/.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן