ספר חדש לאשר כנפו: "גשם נדבות"

ערב השקה לספר החדש של הסופר אשר כנפו "גשם נדבות" יתקיים ביום שני ה-20‪.‬1‪.‬20 במרכז ״מונארט״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשבוע הבא (ה20 לינואר) יתקיים ערב השקה לספרו החדש של אשר כנפו – ״גשם נדבות״. בספר זה כנפו מתפרש על פני מדינות הים התיכון תורכיה, אלג'יריה, צרפת, איטליה ארץ ישראל ומצרים ועל פני תקופה של כ-60 שנה הראשונות של המאה ה-20 . הסופר בדימיונו המפותח מיידע את הקורא אל עולם שאינו קיים עוד. מה שנותן לסיפורים נופך פנטסטי. הספר בנוי מגשם של נובלות מרתקות.כשנקודת השיא בפרק מס' 3- בוילד שנזרק מרכבת שדהרה מדראנסי לאושוויץ' ובידו ספר תהילים שקיבל מאביו. בספר, רמזים לירושה עשירה במידה והילד יישאר בחיים.
כנפו נולד במרוקו ועלה לישראל בשנת 1951. במסגרת פעילותו העשירה ופורצת הדרך ניהל את התיכון המקיף הדתי באשדוד. ייסד את אגודת "זיו המערב" לקידום יהדות צפון אפריקה. היה מפקח בכיר משרד החינוך במנהל לחברה ונוער וכיהן כיו"ר המרכז לפיוט ושירה באשדוד וכיו"ר התזמורת האנדלוסית שזכתה תחת כהונתו בפרס ישראל.


אשר כנפו, סופר ואיש אשכולות פרסם פרסומים והוציא לאור ספרים רבים. ביניהם: "התינוק מאופראן", "חתונה במוגדור" בשיתוף עם דוד בן שושן . "הפייטן, השתקן ומספר הסיפורים", " חזן בבית המרחץ" – סיפורים מחורזים מחיי יהודי מרוקו ועוד. חלק מספריו תורגמו ויצאו לאור בצרפת ובמרוקו. אשר תרגם עשרות ספרים, ביניהם את ספר השירים "סודות נלחשים" של ג'ורג' אמסלם מצרפתית לעברית שיצא לאור בהוצאת בימת קדם. משנת 1982 שימש כעורך כתב העת החשוב "ברית" של יהודי מרוקו. חקר, חיבר ופרסם מאות מאמרים, כתב מחזות למכביר וחלק מהגותו נלמדת בספרי הלימוד של מערכת החינוך בישראל. אשר, אוהב בריות, איש עניו וצנוע שכמוהו כבר לא רואים במחוזותינו. עושה הכול באהבה ובשליחות מבלי לבקש דבר לעצמו. כל אלה ועוד מהווים תרומה משמעותית לקידום התרבות, האמנות, החינוך והחברה בישראל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן