סערת סקר העזיבה מאשדוד: "בעלי אינטרס אישי נהנים מסקרים למטרות אישיות"

ממלא מקום ראש העיר אשדוד, עו"ד גבי כנפו אומר שיש סקרים טובים ויש סקרים פחות טובים. "אני וד"ר יחיאל לסרי ראש העיר לא ניגרר לאותן השמצות של בעלי אינטרס אישי שנהנים מסקרים למטרות אישיות. אשדוד היא הבית שלנו ואנחנו אוהבים אותה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סערת הסקר בynet     על 71 אחוז נשאלים מאשדוד שענו שם רוצים לעזוב את העיר וכם עדויות רבות ברשתות על צעירים שעזבו . הסערה נמשכת ומספר חברי מועצה אף יצאו נגד המגמה הזו. בתחילת השבוע פורסם כאמור הסקר ובו נקבע כי 71 אחוז מהנשאלים רוצים לעזוב את העיר. (ראו צילום).  בהמשך השבוע, הסקר נמשך ובYNET   הציגו סקר נוסף בו אשדוד לא מופיעה (ראו צילום).

יצויין כי זה לא שהתוצאות השתנו היום ובת ים מובילה. מסך 100% הנשאלים מאשדוד 71% היו רוצים לעבור. מסך 100% הנשאלים של בת ים 64% רוצים לעבור. בסוף זה נתון אבסולוטי פר עיר. מטרת האתר בכל פעם מקפיצים ערים אחרות כדי לעורר עניין. בכל אופן הסקר טרם הסתיים ומין הסתם בסופו יפרסמו את כל רשימת הערים בארץ

הסקר בשבוע שעבר. אשדוד מובילה בנטישה

ממלא מקום ראש העיר אשדוד עו"ד גבי כנפו פרסם בחשבון הפייסבוק האישי שלו את הדברים הבאים בהתייחסו לסערת הסקר: "והנה אני אומר לכם, מתוך ניסיון של שנים רבות במערכת הפוליטית –  יש תמיד סקרים טובים ופחות טובים. נסיון החיים מלמד אותנו שעלינו לעבוד בהתאם לתכניות עבודה וחזון ארוך טווח בכל תחום בחיים, וכשמתווספת לכך אהבה למקום ולאנשים, המציאות מקבלת תמיד שדרוג".

כנפו: "סקר השבוע בת ים מובילה. אשדוד לא".

עוד כותב עו"ד כנפו :"אנחנו כולנו אוהבים את אשדוד, נהנים אחד מהשני וגם מתווכחים וצוחקים, וכולנו אוהבים את אשדוד. לכן, אני וד"ר יחיאל לסרי ראש העיר לא ניגרר לאותן השמצות של בעלי אינטרס אישי שנהנים מסקרים למטרות אישיות. אשדוד היא הבית שלנו ואנחנו אוהבים אותה. אני מזמין את כולם גם לראות את סקר הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שמצורף בתגובה הראשונה (בפייסבוק), לפיו 84.6% מתושבי העיר מרוצים מאשדוד".

שרון מרק. רוב מבני משפחתי עזבו את העיר

יצויין כי סגנית ראש העיר אשדוד שרון מרק לשעבר, תקפה בחריפות את העירייה וגילתה כי רוב בני משפחתה עזבו את העיר בגלל חינוך, תעסוקה ודיור.

https://ashdod10.co.il/?p=46025 שרון מרק מטילה פצצה: "רוב בני משפחתי עזבו את העיר בגלל החינוך, תעסוקה ודיור"

כך גם שאר חברי המועצה, עו"ד הלן גלבר, שטענה כי לא מדובר בסקר אלא במציאות וגם ד"ר אלי לחמני שתקף את העובדה שיש כזו תחושה באשדוד. עדויות רבות של תושבים ברשתות בעקבות הסקר גם מגלות כי רובם עזבו בגלל אותן סיבות

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן