סניף חדש וענק של רשת קרפור נפתח ברחוב האורגים באשדוד: "נמשיך ונתרחב"

איש העסקים סימון פינטו, שהשקיע 80 מליון שקל בקרפור ישראל הגיע היום לחנוכת הסניף החדש של קרפור ישראל באשדוד, יחד עם צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה ומיכאל לובושיץ, משנה למנכ"ל קרפור.

צילום: לנס הפקות
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הסניף החדש יפעל במתכונת היפר ברח' האורגים 13, אשדוד. זהו הסניף החמישי מסוג "קרפור היפר" שנפתח בארץ, ומצטרף ל-4 סניפי קרפור סיטי ומרקט שפעילים כבר בעיר. רגע לפני חג הפסח תושבי האזור יוכלו ליהנות מחוויית קניות בסטנדרט אירופאי וממגוון מבצעים והצעות משתלמות וכן ממוצרי מותג קרפור האיכותיים. בסניף המתפרס על פני כ-4,000 מ"ר וניתן יהיה למצוא בסניף את כל מגוון המחלקות בהן מאפיה צרפתית איכותית, מחלקת ירקות ופירות מובחרים, קצביה משובחת, מעדניה חלבית, מעדניית נקניקים ומגוון דגים טריים.

סימון פינטו, משקיע בקרפור ישראל: "אנחנו פותחים היום את החנות החדשה של קרפור כאן בלב ישראל. החנות החדשה הזו מגלמת את המחוייבות שלנו לחדשנות ומצוינות עם חללים שנועדו להפוך את חווית הקניות לא רק לנוחה, אלא גם מהנה. במיוחד בתקופה הזו אנו מודעים לחשיבות התמיכה בכלכלת ישראל, תומכים בחקלאים ובבעלי המלאכה. פתיחת החנות הזו באשדוד היא צעד נוסף של התרחבות וצמיחה בישראל ואין לי ספק כי בעתיד נקדם שותפויות ויוזמות נוספות כאן, מתוך מחוייבות עמוקה לציבור הישראלי".

צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: " אני רוצה להודות לסימון פינטו על הבעת האמון בחברה והעבודה המשותפת. אין לי ספק שהשותפות הזאת תתרום להמשך צמיחתה של קרפור, שתמשיך להביא את האיכות והסטנדרט האירופי לישראל. אנו עומדים לפני חג הפסח והחירות שלנו נבדקת שוב ושוב אז כמו בכל הזדמנות אני מאחל לכל עם ישראל, החיילים והשבויים לחזור בשלום".

מיכאל לובושיץ משנה למנכ"ל קרפור ישראל: "אנו גאים לפתוח את סניף קרפור היפר החמישי בארץ באשדוד, שיצטרף אל 87 סניפי הרשת שנפתחו ברחבי הארץ תוך פחות משנה. כחלק מתכנית הצמיחה של קרפור, חרטנו על דגלינו להגיע לכמה שיותר מוקדים ולהציע את מגוון הקטגוריות המשתלמות והאיכותיות שאנו מציעים ללקוחות הרשת. מתוך כך, אני מזמין את תושבי אשדוד והסביבה להגיע לסניף ההיפר החדש והמושקע, ולהנות מחווית קניה אירופאית וממוצרי קרפור האיכותיים".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן