סניף הליכוד באשדוד נפתח מחדש: יעקב שטרית מונה ליו"ר הסניף בפועל

סניף הליכוד הישן באיזור הפורום ייסגר ותחתיו ייפתח סניף חדש במקום אחר . אחרי החג ייחנך הסניף במעמד יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו ובכירי הליכוד בארץ ובאשדוד. יו"ר הסניף בפועל, יעקב שטרית יוביל את הסניף: "נערכים לבחירות לעירייה ולכנסת"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סניף הליכוד באשדוד שהיה בעבר אחד הסניפים הפעילים והחזקים, מתעורר לחיים. שלושה מחברי הליכוד באשדוד, יעקב שטרית, שלום אלפסי ושלמה פורטל סגרו את הסניף הישן, ושכרו מתחם גדול לסניף החדש שייפתח אחרי החג במעמד יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו ובכירי הליכוד הארצי והמקומי. "הבחירות לכנסת קרובים מתמיד, עקב פרישת עידית סילמן" אומר יעקב שטרית, ממלא מקום יו"ר סניף הליכוד המקומי ומי שיוביל בפועל את הפעילות. "כמו כן, הבחירות לרשויות המקומיות ייערכו בסוף השנה הבאה ואנו צריכים להיערך לכך".

שלום אלפסי, יו"ר הסניף שכאמור לא היה פעיל בשנים האחרונות הודיע כי הוא משלב ידיים עם שטרית שישמש כממלא מקומו. "כיו"ר הסניף אני מפרגן ותומך בכל מי שתורם מזמנו ופועל במסירות  להצלחת הליכוד באשדוד. במערכת הבחירות האחרונה לכנסת אשר נהון ניהל את המטה באופן הראוי ביותר לצידו היה רפאל שטרית, בחור מוכשר ואיכותי ולכן אני יכול רק לברך על כך".

ש. ומה עם בכירת הליכוד בעיר איריס נפתלי?

"אני ויעקב שטרית מעריכים רבות את איריס נפתלי ומקווים לשיתוף פעולה איתה  גם בהמשך".

אלפסי גם מכריז שהגיע הזמן שלעיר כמו אשדוד יהיה נציג בכנסת במשבצת המחוז."אנחנו רואים בשנים האחרונות מתמודדים מערים אחרות. אני מקווה שהפעם נהיה מאוחדים ונתמוך במועמד ראוי מאשדוד לרשימת הליכוד בכנסת הבאה".

שחקן נוסף ותיק חוזר לזירה. שלמה פורטל, יו"ר פורום סניפי הליכוד בארץ, שמצטרף לשטרית ואלפסי שמבקשים כאמור לתת חיים לסניף המקומי. "במשך שנים רבות אני פועל יחד עם חברי שלמה פורטל שמקיים כנסים לא רק באשדוד אלא בכל הארץ. תמיד יש מה לחזק ואנחנו נשפר את מה שצריך" אומר אלפסי.

ש : מה זאת אומרת אנחנו ?

"מבחינתי, יעקב שטרית הוא ממלא מקום יו"ר. יש לו חופש פעולה לעשות כל מה שצריך כדי שהסניף יחזור לימיו היפים. יעקב פקד חברים רבים לליכוד ועם הניסיון שיש לו אני סומך עליו בעיניים עצומות. כל פעילות של חברי הכנסת בעיר יהיו מתואמים איתנו למען הסדר הטוב וכפי שמקובל בליכוד.

שטרית, שבעבר שימש יו"ר הסניף מתכוון לקחת את הסניף ובגיבוי אלפסי להפריח בו את השממה, שפשתה בו בשנים האחרונות. הסניף הזה היה חזק ואני ביחד עם אלפסי ופורטל נחזיר אותו לימים הטובים" אומר שטרית ."קודם כל נעשה פתיחת סניף מכובד וראוי למפלגה הגדולה ביותר קל וחומר לסניף משמעותי כמו באשדוד. הפגישות של חברי הכנסת עם חברי הליכוד באשדוד ייערכו בסניף החדש שיהיה נגיש לכולם, אין כבר טעם בכנסים שנערכים בבתים פרטיים. אין לי ספק שכל החברים תומכים בפעילות מסודרת. לצערי, אנחנו לא בשלטון ויש ממשלה שפוגעת במסורת ישראל. ההרכב של הממשלה פוגע בביטחון המדינה ואנחנו במציאות בלתי נתפסת. אני מקווה שנחזור במהרה לשלטון ונתקן את מה שצריך".

ש : מה לדוגמא ?

"כולם עושים טעויות כולל מספר חברי הכנסת בליכוד. אני מאמין שיהיה פריימריז בקרוב, רובם המכריע של חברי הכנסת איכותיים ומנוסים אבל נרענן את השורות היכן שצריך"

 ש. יש צפי לבחירות פנימיות בליכוד ?

"זה לא סוד שבנט יתקשה להעביר את התקציב הקרוב לקראת סוף השנה ואם אכן הכנסת תתפזר לקראת ספטמבר הליכוד יילך  כמובן לפריימריז לבחירת המועמדים לכנסת הבאה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן