סיפור מושחת: סניה כצנלסון אישר קידם והצביע בעד הקמת מלונות בחוף לידו כשהוא לכאורה בניגוד עניינים חריף

מתברר כי מסעדת קלמה הסמוכה לשני בתי המלון שסגן ראש העיר אשדודכצנלסון הוביל והצביע בעד כיו"ר הוועדה לתכנון ובנייה שייכת בחלקה לרעייתו. לא הודיע על כך באף ישיבה בה הצביע בעד היוזמות ולא יצא מהישיבה. המסעדה מין הסתם תושבח וערכה יעלה פלאים. התחקיר המלא הערב בכאן 11

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

זה סיפור מושחת שמעורב בו סגן ראש העיר אשדוד שמעון כצנלסון , שברוב חוצפתו מרשה לעצמו להוביל ולקדם ולהצביע בעד הקמת שני בתי מלון בחוף לידו ולהעניק להם זכויות בנייה נוספות וכל זאת מבלי שיודיע על ניגוד עניינים בו הוא שרוי בסיפור הזה לכאורה.
מתברר כי מסעדת קלמה הסמוכה לשני בתי המלון הללו שהוא קידם והצביע בעד הגדלת הזכויות שלהם לעוד חדרים שייכת בחלקה לרעייתו. על פי הודאתו של כצנלסון בתחקיר של כאן 11 "זמן ירוק " של הכתבת תחקירנית, יפעת גליק אשתו , שותפה במסעדת קלמה ב25 אחוז.

ואכן עיון בפרוטוקולי ישיבת ועדת משנה לתכנון ובנייה שהוא היה היור שלה באותה עת בשנת 2019 הוא נשמע בקיא ביותר בכל תהליך הבקשות של שני היזמים לבנות שני בתי מלון בניהול רשת הילטון.
כצנלסון לפי הפרוטוקולים נשמע עונה גם למתנגדים שטענו טענות של איכות סביבה וטענות של אחרים שביקשו לברר את הזכויות.
אחר כך בישיבת מליאת בניין ערים בהם משתתפים כל חברי מועצת העיר וגם בישיבת מועצת העיר שדנה בהקלות. בכל הישיבות הללו לא אמר ולא דיווח כצנלסון שהוא מצוי בניגוד עניינים ולא סיפר שלרעייתו שותפות גדולה במסעדה שאמורה להיות מושבחת .


סמיכות של מסעדה כזו לצד שני בתי מלון משני צידיו מין הסתם תעלה את ערכה.

התחקיר המלא בכאן 11 זמן ירוק בשעה 20.00

תגובת אינג' שמעון כצנלסון, סגן ראש העיר אשדוד ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה לשעבר:

אני דוחה לחלוטין את כל הרמיזות והטענות הפסולות שאתם מעלים אשר אין בהן כל אמת. העובדות לאמיתן הן כדלקמן:

  1. לשמעון כצנלסון אין כל קשר עסקי או חברי עם חברת אופק השקעות, הבעלים והיזמים של בתי המלון.
  2. אני, שמעון כצנלסון, הצהרתי בהסדר ניגוד עניינים שערכתי קודם למינויי כיו"ר הועדה עוד בדצמבר 2018, כי לאשתי בעלות ב-25% מהזכויות בחברה בעלת המסעדה.
  3. הועדה המקומית לתכנון ובנייה בראשותי דנה ואישרה הגדלה של מספר החדרים במלון והוספת קומה טכנית, דבר שממילא חסר חשיבות לעניין המסעדה.
  4. בכל מקרה, החברה בעלת המסעדה שוכרת את המקום המשמש כמסעדה ועל כן להרחבת מספר החדרים במלון אין ולא יכולה להיות כל השלכה על זכויותיה או עסקיה.
  5. מדובר במלון שבנייתו תסתיים בעוד כמה שנים, כך שבכלל לא ברור אם המסעדה תשאר באותו מקום, כשחוזה השכירות של המסעדה יפוג בעוד כשנה.
  6. אציין כי בכל מקרה אשתי החליטה למכור את זכויותיה במסעדה כבר בשנת 2019 ובתוך זמן קצר תושלם המכירה, כך שממילא לא תצמח לה כל תועלת מהעניין של בתי המלון.
  7. זאת ועוד, חשוב להדגיש, כי האישור של הרחבת מספר חדרי המלון כלל לא נעשה בוועדה המקומית, אלא עבר למליאת הוועדה המקומית לתכנון ובניה בראשות ראש העיר ושם התקבלה ההחלטה לאשר את הגדלת מספר החדרים במלון.
  8. לסיכום, אין ולא היה כל קשר בין אישור הגדלת מספר החדרים שניתן ע"י מליאת הועדה המקומית לבין המסעדה.
  9. יודגש כי כל רמיזה או טענה אחרת יש בה משום הוצאות לשון הרע ופגיעה בשמי הטוב ללא כל הצדקה ואני שומר על כל זכויותיי בעניין זה.
  10. לבסוף, יודגש כי בסביבה הקרובה מתוכננים בנוסף עוד 3 בתי מלון לפחות. חלקם אושרו לאחרונה וחלקם מצויים בהליכי אישור.
  11. אני, סגן ראש העיר אשדוד שמעון כצנלסון, גאה בכך שבחמש השנים הקרובות מתוכננים לקום בעיר 11 בתי מלון חדשים. חבל שאתם משמשים ככלי שרת בידם של יריבים פוליטיים הפועלים משיקולים זרים ובלתי ענייניים להטיל עלי מורא מלמלא את תפקידי הציבורי לקידום, פיתוח ושגשוג של העיר אשדוד ותושביה.

בתגובה מסרה חברת מועצת העיר עו"ד הלן גלבר:

  1. מה כבר לא נאמר ונכתב על מה שמתרחש בענייני נדל״ן באשדוד ?!
  2. עוד מקרה מצער בו מתערבבים אינטרסים של בעלי עניין בכירים ביותר בעיריית אשדוד שנמצאים בניגוד עניינ ים בכל ההחלטות הנוגעות לעתיד החוף באשדוד.
  3. כמה חבל שאין באמת מי שחושב על התושבים ורווחתם ומנצל את מעמדו תוך כדי הסתרת עובדות קריטיות בדיונים מכריעים.
  4. ככה נראת אשדוד מודל 2022 ואין לי אלא להצטער כך.
  5. מצד אחד מעל כל במת קיימות מצהיר ראש העיר כי המדיניות
  6. התכנונית בחוף היא שלא להוסיף זכויות בניה עד 300 מטר מקו החוף. ושנתיים לאחר מכן מאשרים ויוצרים תקדים לתוספות של זכויות לעןד 13 פרויקטים בחוף הים. זו יריקה בפרצופם של תושבי אשדוד שגוזלים להם את החוף המקסים של אשדוד.
הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן