סיפור העלייה של האומנית אינה קרז׳נר מאשדוד

במהלך חודש ינואר עלתה תערוכה וירטואלית ״סיפורי עולים״, בהם נטלו חלק אומנים יוצאי ברה״מ לשעבר. בן האומנים גם אינה קרזינר מאשדוד שעלתה לבד בהיריון והתאקלמה בארץ

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרויקט האומנות החדש של עמותת unity art העלה במהלך ינואר תערוכות וירטואליות של אומנים יוצאי ברה״מ לשעבר. פרויקט “סיפורי העליה” מציג ומספר באמצעות התערוכות על אומנים מוכשרים מקרב העולים אשר תורמים את חלקם לפיתוח התרבות הישראלית., ביניהם גם אינה קרז׳נר בת 55 מאשדוד. אינה הגיעה לישראל מאודסה בשנת 1994 רגע לפני שילדה. אז דרכה בארץ החלה עם לידת בנה. אמנית תיאטרון, אינה, כמו עולים רבים בישראל, חיפשה מקצועות אחרים בשנים הראשונות. לפני 6 שנים אינה החלה ליצור את יצירותיה מקליפות. תמונות, זרי פרח ים, קומפוזיציות לחלל הפנים. כיום עבודתה נמצאת בבתים רבים. היא משתתפת בקביעות בתערוכות, פסטיבלים, תחרויות בינלאומיות. הציורים של אינה מרהיבים ובצבעים אופטימיים.

אינה עלתה לארץ לבד ובהיריון מתקדם אחרי לידת בנה אלכס היא החלה לחפש את דרכה בארץ. ״באודיסה עבדתי כתאורנית בתיאטרון. בתל אביב עבדתי בעבודות מזדמנות כמו בניקיון. היא התגוררה בדירה שכורה עם הוריה שהיו פנסיונרים. לפני 25 שנה היא קנתה דירה באשדוד ומאז היא בעיר. לפני כשבע שנים היא עברה קורס של שזירת פרחים ועבדה בתחום. לדבריה, בערך באותו הזמן גם החלה ליצור ולצייר. ״אני אוהבת לטייל בים ואספתי צדפים מיוחדים״ היא מספרת, ״ התחלתי להכין גם סידורי פרחים מיוחדים וגם תמונות ונתתי במתנה. ובסוף פתחתי עסק. בשל הקורונה העסק סגור והיא בבית ומחכה ליום שתוכל להמשיך וליצור ולעבוד. על ההשתתפות בתערוכה ״ סיפורי עלייה״ היא אומרת שזה היה מרגש מאוד.

התערוכה תוצג עד ה- 31‪.1‪.21 וניתן לצפות בה בדף הפייסבוק של עמותת unity art

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן