סיפור הסינדרלה של שרית אביטן

כל הדרך של הזמרת האשדודית שׂרית אביטן, שליווינו אותה בצעירותה, עד לחתונה המפוארת בהשקעה של מיליוני שקלים עם איש העסקים רועי וענונו, הבעלים של ׳ג׳מבו סטוק׳, כשהיא צועדת לחופה לצלילי הסינגל החדש שהוציאה ״אתה״

צילום: קמיליה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 אם תרצו זה בהחלט סיפור סינדרלה, על נערה צעירה שחולמת לשיר ותוך עשור הופכת לזמרת מצליחה ואהובה. הנערה שגדלה בבית צנוע ובעל ערכים, הגשימה עוד חלום כשנישאה לבחיר ליבה רועי ונונו, איש העסקים , המנכ"ל והבעלים של רשת ׳ג’מבו סטוק׳. החתונה נערכה ביום חמישי שעבר במלון היוקרתי ׳דיוויד אינטרקונטיננטל׳ בתל אביב. יומיים לאחר טקס החינה המרשים, התקיימה החתונה, כאשר הכניסה לחופה,  הייתה לצלילי השיר החדש שלה ״אתה״, שנכתב ע״י צמד הכותבים תמר יהלומי ויונתן קלימי, במיוחד לחתונה, ושכבר הספיק לצאת כסינגל מצליח, ועושה רושם שהוא שיר החופות של הקיץ הקרוב. לאחר שהרב עזרן קידש את הזוג, נהנו האורחים מאירוע מושקע שנמשך עד השעות הקטנות של הלילה, כשבתוכנית האמנותית עלו בזה אחר זה הזמרים אייל גולן, עדן חסון ודודו אהרון.

בני הזוג יוצאים שנתיים וגרים בהרצליה. ״הכרנו לפני שנתיים בהופעה שלי״ מספרת אביטן, ״הופעה שרועי יזם. היו שם חברים משותפים שהכירו בינינו ומאותו היום לא נפרדנו״.

אביטן בת 29, נולדה וגדלה באשדוד. היא בת אחרי שני בנים, מתוך 4 ילדים. ההורים: אליס ודוד פנסיונר של ״אגן כימיקלים״. הכישרון לשירה בא מאמא שלה, שהייתה ברווקותה זמרת, אבל ויתרה על הקריירה שנישאה. גם אחיה פייטן מוכשר. כבר מגיל צעיר היא אהבה לשיר. למדה בבית הספר היסודי ממ״ד הקריה ובמקיף ב׳. היא שרה בלהקה של יעקב בן שבת ובלטה לטובה. את הפרסום שלה עשתה עוד בהיותה תלמידת תיכון. למרות הרקע הדתי, היא התגייסה ושירתה בלהקת חיל האוויר.

 עוד בטרם זכתה לחשיפה ארצית גדולה היא התפרסמה באשדוד10, וכבר אז היה ברור שמדובר בזמרת מחוננת. החשיפה הארצית החלה לאחר שהקליטה קאבר לשיר ״יום אחד תבקשי״ ביוטיוב, שזכה לצפיות רבות. הסוכן רוברטו בן שושן שהתלהב מיהר להחתים אותה. במרץ 2011 הוציאה אביטן את שיר הבכורה שלה "אני שלך”, שזכה לביקורות נלהבות. שנה לאחר מכן השתתפה בתוכנית ״ללה לנד״ בשנת 2013 התחרתה אביטן בחצי הגמר השני של תחרות קדם האירוויזיון, אך לא זכתה. באותה שנה זכתה במקום הראשון בתחרות ״the four ״ . היא הופיעה והוציאה סינגלית רבים ושני אלבומים. לדבריה, היא עובדת בימים אלה על אלבום שלישי. אמנם קיים בה החלום לכבוש את קיסריה ,אבל ״העשייה בתחום והדרך היא החשובה״. לצד החלום המוסיקאי היא גם רוצה, לאחר נישואיה ״להקים משפחה עם ילדים״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן