סיפור אהבה מרגש אשדודי על ספספלי המכללה

כל הרכילות בביצה האשדודית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שמעה על סיפור אהבה רומנטי במיוחד שהתרחש בין כותלי מכללת SCE אשדוד. מדובר על בני הזוג דויד (31) ולורן (26) אריה, למוד שניהם הנדסת בניין ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד. כשדויד ניגש להגיש בספרייה את פרויקט הגמר שלו, שלמעשה זו הישורת האחרונה בתואר להנדסה, ושמע תקתוקי נעליים, מה שמשך את תשומת ליבו. יום עבר והבחורה עם הנעליים המרעישות לא יצאה לו מהראש. הוא החליט לאתר אותה בפייסבוק ולשלוח לה הודעה. לורן נענתה להודעה שלו ומאז השאר היסטוריה.

השניים התגוררו באשדוד ולאחר שנה טסו לברצלונה. להפתעתה המוחלטת של לורן, דויד הציע לה נישואין באותה הנסיעה, כשלמרגלותיהם פרוסה כל ברצלונה היפה. שנה לאחר מכן הזוג אריה התחתן, וכיום הם חוגגים שנה וחצי של נישואים מאושרים. כעת השניים, לאחר סיום לימודיהם ב-SCE, כבר  מגשימים את עצמם ועובדים כמהנדסי בניין.

לורן אריה מסכמת: "לא הרווחתי רק תואר מוערך ומקצוע במהלך הלימודים שלי ב-SCE, הרווחתי גם שותף לחיים שלשנינו אותם התחביבים והמון נושאים משותפים, כיוון שלמדנו את אותו התואר באותו המקום".

 פריחה מצדיעה לקצין האשדודי שהכין את התוכנית להגנת בסיסי צה״ל מגניבות אמצעי אמל״ח. מדובר בתת אלוף במיל אשר בן לולו. אשדודי שגדל בעיר וכיום הוא מנכ״ל חברת ׳אשבל׳ ‫- חברה לניהול וייעוץ פרוייקטים אסטרטגיים‫. בן לולו הציג לפני המטכ״ל את התוכנית שיזם להגנה מפני מכת הגניבות בצבא. פריחה מרגישה גאווה בבן טיפוחיה‫, שכן בנערותו היה בן לולו כתב בעיתון ״השבוע באשדוד״‫.

פריחה ראתה השבוע במוסך של ׳מוסא׳׳ באשדוד, את שחקן הכדורגל חנן פדידה, שהגיע לקבל טיפול עשרת אלפים לרכב שברשותו. פדידה סיפר לפריחה כי הופתע מהטיפול שהעניק לו מוסא והבטיח לשוב בקרוב.

השבוע הגיע הזמר רותם כהן ‫(אגב שיש לו באשדוד לא מעט חברים טובים) להתארח באולפן של רדיו דרום בתכנית ״בחצי היורם״ עם יורם סוויסה.

אחרי השידור השניים ישבו לאכול ארוחת צהריים ורותם סיפר לסוויסה על החברה החדשה ושהוא מחכה לרגע המתאים לשלוף טבעת ולהציע לה נישואים.

פריחה שמעה כי בזכות פעילות של "פעילי הרובע – ילדי מועדוניות הרווחה, תושבי הרובע ועובדי המינהלת החליטו להציג מיזם קהילתי בתחום הסביבה ובחרו לשדרג את גן הנרייטה סולד ע"י שביל חדש שיישתלו בו עצי פרי" אומר סבח ומבטיח כי "בעוד שנה, בע"ה, העצים יתנו פירות והתושבים יוכלו לקחת ולאכול." המיזם עצמו הינו חלק מתכנית משותפת של המשרד להגנת הסביבה, איגוד ערים ועיריית אשדוד המעודדת תושבים לפעול לטיפוח סביבת חייהם. המיזם שהגישו התושבים זיכה אותם בסכום של 30,000 ₪, ואפשר להם לממש את חזונם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן