סיון רהב-מאיר במרכז "מאורות"

בשבוע שעבר מרכז המבקרים ״מאורות״ באשדוד אירח את כל מנהלי בתי הספר היסודיים, הממלכתיים והממלכתיים-דתיים בבוקר מרגש במיוחד. אשת התקשורת סיון רהב-מאיר, שיצאה מאוד נרגשת מהחיזיון האור-קולי במרכז, הרצתה בפני המנהלים רגע לפני שגם הם נכנסו למופע. ״אני כבר ממש מצפה להבאת תלמידי בית הספר שלי לכאן״, אמרה אחת המנהלות בסיום

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אל מרכז המבקרים "מאורות", שנפתח לפני מספר חודשים במרכז "אור מנחם" ברובע י"ז באשדוד, זרמו עשרות מנהלים של בתי הספר היסודיים באשדוד, יחד עם מרטין עובדיה מנהלת אגף חטיבה צעירה בעיריית אשדוד וחנה ללוש מפקחת בתי הספר היסודיים בדרום. אשת התקשורת סיון רהב-מאיר הרצתה בפני המנהלים, לא לפני ששיתפה אותם בחוויה המרגשת שעברה בחיזיון ויצרה ציפייה גדולה בקרבם.

לאחר ארוחת בוקר עשירה, נכנסו המנהלים אל החיזיון האור-קולי – מסע אינטראקטיבי בזמן אל העבר המספר את הסיפור היהודי מראשיתו דרך שש תחנות משמעותיות בהווייתו. החוויה החדשנית – מופע אור וקול באיכות הגבוהה ביותר, בו מככב השחקן והזמר שולי רנד, הותירה את מנהלי בתי הספר פעורי פה. "יש במקום הכול", יצאה אחת המנהלות ושיתפה את תחושותיה. "הרגשתי את הסיפור היהודי בעזרת כל החושים, הראייה, השמיעה, המגע, ואני כבר ממש מצפה להבאת תלמידי בית הספר שלי לכאן". מנהל אחר שיתף ואמר: "זה כל כך מרגש לראות איך מנגישים את הסיפור היהודי בכלי כל כך מפואר. הגיע הזמן שמישהו יעשה את זה". מנהלת אחרת שיצאה מהמופע הוסיפה: "אני עדיין מצומררת מהחוויה".

מרכז "מאורות" הינו המרכז הראשון בעולם שלוקח את הסיפור היהודי ומנגיש אותו באמצעות הטכנולוגיה החדישה ביותר לכל ילד ואף לכל מבוגר. המרכז ידידותי למבקרים בו, זהו מסע בזמן בו חוזרים אל העבר המספר את הסיפור היהודי מראשיתו באופן אינטראקטיבי.

המרכז יהיה פתוח למבקרים במהלך כל חופשת החנוכה, להזמנה: https://merkaz-meorot.org.il/.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן