סטלה ויינשטין פועלת להביא לביקורו של נשיא אוקראינה זלנסקי בישראל

הבוקר הגיעה מנכ״לית ימינה לשעבר וממקימי החמ״ל לחילוץ אזרחים של יהודי אוקראינה סטלה ויינשטיין לפגישה בשגרירות אוקראינה עם השגריר האוקראיני, יבגן וולודימירוביץ' קורניצ'וק יחד עם סניה וולדברג שהיה שותף בהקמת החמ"ל לחילוץ אזרחי ופעיל בכיר בחזית ההסברה הישראלי

צילום: שירן פרץ יח״צ
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בימים אלו אנו רואים כבר פעילות ותמיכה בישראל מאוקראינה לאחר שפורסם שלט חוצות במרכז העיר קייב של ערוץ החדשות Abc שקורא לצופים לתמוך בישראל כמו הטרנד לתמוך באוקראינה.

בפגישה שהתקיימה הבוקר יום ג׳ בשגרירות בתל אביב עלה חשיבות איחוד הזירות בדעת הקהל העולמי, ישראל ואוקראינה שתיהן ביחד ולחוד החזית במלחמה של המערב על הקידמה, הדמוקרטיה והצלוויזציה.

״אנחנו מפסידים״ : כתבה סטלה ווינשטיין ״בואו נסתכל לאמת בעיניים, בחזית ההסברה העולמית אנחנו מפסידים, ואם נעשה רגע מיקוד למלחמת ההסברה בשפה הרוסית לציבור מדינות יוצאי חבר העמים לשעבר, ציבור שמורכב מ כ 200 מיליון איש בעולם, שם אנחנו בהפסד טכני, כי אנחנו לא קיימים בכלל, אין הסברה בכלל לציבור דוברי הרוסית בעולם, ויתרנו על דעת קהל של 200 מיליון איש.

מי שעושה עבודה נפלאה בתחום ההסברה העולמית היא דווקא אוקראינה.״
השגריר יבגן וולודימירוביץ' קורניצ'וק הוא אחד מהפוליטיקאים הבכירים באוקראינה, בעבר כיהן כחבר בפרלמנט ומנהיג המפלגה הסוציאל-דמוקרטית האוקראינית, וקודם לכן כסגן שר המשפטים האוקראיני.

ויינשטיין וקורניצ'וק סיכמו להמשיך לעבוד יחד כדי לעורר מודעות עולמית במלחמה באנטישמיות וברצח העם היהודי ולפעול להגעתו של נשיא אוקראינה, מר זלנסקי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן