סוגרת חשבון עם לסרי: "בבחירות הקרובות לא שוללת ריצה לראשות העיר"

בסופו של מאבק כוח בין אריה מימון, ובין סגנית ראש העיר והממונה עליו, העדיף ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי את מימון והדיח את מרק מתפקידה כממונה על החינוך. בעקבות ההחלטה הזו הודיעה מרק על פרישה מהקואליציה ובראיון היא מודיעה כי היא לא שוללת ריצה לראשות העיר
"האופוזיציה בסופו של דבר היא אלטרנטיבה שלטונית. אלמד את יכולת ההשפעה דרכה, ואעשה זאת בצורה עניינית, דעתנית, חדשנית וכפי שטרם נצפה בעיר"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המלחמה בין מרק למימון התפוצצה בעקבות פרישה מפתיעה של עובדת בכירה שזכתה בתפקיד סגנית אגף החינוך הרך. זאת לאחר שבפגישה עם מימון הוא הורה לה לא לדבר עם מרק הממונה עליה בלי אישורו. בכתבה שפורסמה בעיתון ״השבוע באשדוד״ ואתר "אשדוד10" ב- 30.10.20 ובו נחשפו התכתבות בין מימון למרק פורסם כי מימון הודיע לסמנכ"לית עיריית אשדוד, דינה בר אולפן כי הוא מחרים את מרק וכל מה שהיא רוצה שתעשה זו דרכה.

מרק לא נותרה חייבת ובמייל חוזר היא השיבה לו ״מימון לא בוחר לעבוד איתי או לא ובכלל הוא לא ראוי לחנך את ילדי אשדוד״. מתברר כי הכתבה הזו עוררה זעם בלשכת ראש העיר ואצל אריה מימון והובילה לפיצוץ ולהדחתה של מרק מתפקידה בחינוך.

מרק בתחילה עוד האמינה כי העניינים יסתדרו וכתבה לראש העיר ב-15.11.20 ובו הודיעה שהיא מתפטרת מכל תפקידיה ופורשת מהקואליציה. על כך הגיב ד״ר לסרי בפנייה למרק לחזור בה מפרישתה. בפועל הפיצוץ ביניהם היה בלתי הפיך

הראיון המלא יועלה מחר באתר אשדוד10 ובעיתון השבוע באשדוד

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן