סגן השר טסלר מאגודת ישראל: "לסרי הוא המועמד הטוב ביותר ואנחנו תומכים בו לראשות העיר"

סגן שר התרבות ח"כ יעקב טסלר תושב אשדוד ששימש חבר מועצת העיר הוא זה שהוביל את התמיכה של אגודת ישראל וההסכם שנחתם עם ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי על תמיכה בו לראשות העיר. לאשדוד10 אמר: "מודה בזה שאני הובלתי את הכל מאחורי הקלעים. אני תמיד תמכתי בראש העיר יש לנו הכרת הטוב. אגב, ההסכם היה צריך להיחתם בפסח"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סגן שר התרבות ח"כ יעקב טסלר(אגודת ישראל) תושב אשדוד ששימש חבר מועצת העיר הוא זה שהוביל את התמיכה של אגודת ישראל וההסכם שנחתם עם ראש העיר אשדוד,ד"ר יחיאל לסרי, על תמיכה בו לראשות העיר. בשיחה עם אשדוד10 אומר טסלר: "מודה בזה שאני הובלתי את הכל מאחורי הקלעים. אני תמיד תמכתי בראש העיר והוא המועמד שבו נתמוך. יש להו הכרת הטוב אליו".

הבוקר נחתם הסכם התמיכה של אגודת ישראל בראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. צעד מפתיע שכן זה נעשה ללא תיאום עם ש"ס. מחר, חמישי , ההחלטה הזו תתפרסם בכל העיתונות החסידית: המודיע המבשר ויתד נאמן. מה שאומר הכל נעול וחתום. מה תעשה ש"ס: סיפור לא פשוט.

ש. ומה יהיה עם ש"ס ? אתם מתפצלים?

"אני לא מומחה לענייני ש"ס תבדוק עם אבי אמסלם או עם אריה דרעי. אני יכול לומר שלא היה לי שיקול פוליטי הכי קטן בעניין אם נלך או לא נלך עם ש"ס ומה זה אומר. מבחינתי המועמד הטוב ביותר זה לסרי לראשות העיר, זו הכרת הטוב שלנו, ולכן לא הסתכלתי מי הולף להפסיד או לא. זה טוב לרשתות  החברתיות".

ש. החתימה היא תמיכה ללא עוררין בעד לסרי לראשות העיר?

"פה אחד. כל חברי הכנסת מטעם כל הסיעות והזרמים, בעל"ז, ויזניץ, כלל חסידי בוודאי גור חתמו היום על תמיכה בלתי מסוגיית בלסרי לראשות העיר"

ש. על דעת האדמ"ורים שלכם?

"בוודאי כל נציג של זרם כזה או אחר באישור ובסמכות המנהיגים הרוחניים".

ש. למה ב2018 משכתם עד הדקה ה90 וכעת 4 חודשים לפני אתם מצהירים על תמיכה?

"ב2018 לא היו ריבוי כזה גדול של מועמדים ויש עוד כמה שיקולים אבל מה זה משנה. רוצה לומר לך שההסכם הזה שנחתם היום היה אמור להיחתם עוד בפסח האחרון. היו עיכובים אבל כעת זה נסגר סופי. אגודת ישראל בעד לסרי"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן