סגירת מרפסת לחורף: פרגולות, חלונות זכוכית, מסכי גלילה

צילום: Pixabay
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אם הגעתם לנקודה בה אתם מבינים שכדאי לעשות סגירת מרפסת לחורף, אתם מוכנים להכיר את השיטות הזמינות לכך, או לכל הפחות את השיטות האיכותיות. יש דברים שלא כדאי להמר עליהם, הן ברמה הכלכלית, והן ברמה הבטיחותית, לכן נפתח ונאמר שבכל הנוגע לסגירת המרפסת שלכם, אין כל שאלה – אתם חייבים לעבו עם אנשי מקצוע שמתמחים בעבודה זו.

עבודת סגירת מרפסות היא משהו מאוד ספציפי וייחודי. לא כל "הנדימן" או מסגר יכול פשוט לבוא ולסגור את המרפסת. נכון, טכנית הם יכולים לנסות, אבל זה מסוכן, ברמת סכנת חיים, ועלול ליצור בעיות רבות במרפסת ובמבנה כולו. הצפות, קריסת החיפוי, רטיבות, סדקים, כל מיני תופעות שאתם ממש לא רוצים לפגוש, מהדברים הללו שאפשר להימנע מהם מראש עם רק עובדים עם האנשים הנכונים.

איך עובדת סגירת מרפסת לחורף:

  • סגירת מרפסת עם ווילון זכוכית – זה לא ווילון, וזה לא חלון, זה משהו ביניהם, שמאפשר לכם לפתוח ולסגור את המרפסת בהתאם למזג האוויר, ומהווה את אחד הפתרונות המושלמים לסגירת מרפסת בחורף הישראלי. מזג האוויר הפכפך בישראל, ויום חורפי ושמשי יכול להפוך לסופת גשמים ואפילו ברד, בתוך שעה או שעות ספורות. הגמישות שמאפשרת סגירת המרפסת לחורף הישראלי עם זכוכית חזקה היא אחת היעילות ביותר, ואחת האסתטיות ביותר.
  • מסך חשמלי – מכונה גם מסך "זיפ" (ZIP), והיתרונות הברורים שלו הם הנוחות בשימוש (מנוע חשמלי אשר מניע את המסך על מסילה), ועמידות בפני כל מזג אוויר, בטח שמול החורף הישראלי. רוחות, גשמים, ברד, כל זה לא מפריע למסכי הזיפ לפעול בצורה יעילה ומהירה, והם מגיעים עם מגוון פתרונות מיסוך. ישנו מסך זיפ אטום לגמרי, או מסך חצי אטום, ואפשר לשלב בהתאם למרפסת ולנוף.
  • פרגולה – סגירת המרפסת יכולה גם להיות בצורה ה"מסורתית", אך עם השדרוגים המודרניים. פעם, לפני שהטכנולוגיה אפשרה את הפלאים הנ"ל, פרגולות היו פיתרון אפקטיבי לסגירה של כמעט כל מרחב. מעט יותר מגושמת, קצת יותר מסורתית, הפרגולה מחופה בחומר אטום למים, עם רמת שקיפות שונה בהתאם לצורך שלכם בכניסה של אור טבעי למרפסת הסגורה.

אז איך בוחרים?

אנחנו לא יכולים להחליט עבורכם כמובן, אלא רק להמליץ, וזאת בהתאם לצרכים שלכם. מראה הבניין או הבית, העיצוב של המרפסת עצמה, כמה אתם משתמשים בה, ומה הנוף ומזג האוויר במיקום הספציפי בו נמצאת הדירה, כל אלו הם חלק מהגורמים שיילקחו בחשבון כאשר תבחרו באיזה סוג סגירה תעשו למרפסת שלכם.

לכל אלו מצטרף כמובן המחיר של סגירת מרפסת לחורף , שהרי הוא משתנה לא רק בהתאם לגודל הסגירה ההכרחית, אלא גם בהתאם לטכנולוגיה בה תבחרו להשתמש בכדי להפוך את המרפסת שלכם למקום מזמין ומהנה גם בשיא החורף, ובכל תנאי מזג אוויר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן