סגורים בבית ואין מי שיוריד הזבל? מיזם מדהים של שני יזמים אשדודים

תכירו את מיזם "דוקטור פח" באשדוד של שני חיילים משוחררים אשדודים. מציעים לזרוק עבור תושבים את פחי האשפה כל השבוע במחיר מפתיע. מתאים לימי הקורונה

צילום: דוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

גבריאל דנן ואברהם לוי שני חיילים משוחררים טריים מיחידות קרביות, אבי שירת בכפיר וגבריאל שירת בחיל איסוף קרבי, במיזם חדש ומהפכני שיכול לשמש תושבים הסגורים בבית בשל הקורונה. מיזם לאותם תושבים, שנאלצים לצמצם את יציאתם מחוץ לבית. המיזם: פינוי שקיות זבל מהבית לעגלת האשפה במחיר מפתיע.

"בתחילה חשבנו  ללכת על תחום מכוני היופי ואחרי בדיקה מעמיקה הבנו שזה לא התחום שלנו ושהסיכוי להפסיד את החיסכון שלנו הוא גדול", מספר גבריאל.  ולכן פנו השניים למיזם אטרקטיבי אחר שפונה למשקי הבית. "החלטנו ביחד, אני ואבי לחפש את העסק שיכול להכניס משכורת יפה והסיכון בו הוא נמוך עברו הרבה רעיונות אצלנו. עד שיום אחד כמו כל רעיון מגניב של אבי שצץ משום מקום".

לוי מספר: "אמא שלי  שלחה אותי לזרוק זבל. כרגיל, וכמו כל ילד טוב של אמא בדרך לפח השכונתי חשבתי לעצמי, כמה זה סיוט להוריד כל יום את הדבר הזה, במיוחד למבוגרים וזוגות צעירים עם תינוק. חזרתי בהתלהבות לבית  וסיפרתי  לכל המשפחה שעליתי על רעיון חדש: להציע לתושבים לזרוק עבורם את הזבל ולהרוויח מזה. מה שהחל בבדיחה הפך לעסק".

ש. וכמה עולה התענוג הזה?

"99 שקלים לחודש. מראשון עד חמישי. ויש אופציה זולה יותר של 70 שקלים עבור 3 ימים בשבוע: ראשון שלישי וחמישי"

לפרטים:0587848790

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן