נתבקש לישיבה של מעלה

הרב יצחק פדידה, ממקימי זק״א באשדוד ומבעלי אולמי ׳בניסטל׳, נפטר ביום שישי בשנתו והוא בן 54 בלבד. רבים מתושבי העיר הוכו בהלם עם היוודע דבר מותו. יהי זכרו ברוך!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הלך לישון ולא קם. הרב יצחק פדידה נפטר ביום שישי לפנות בוקר בשנתו והוא בן 54 בלבד.
פדידה ז״ל היה אהוב ומוכר באשדוד והותיר את חותמו בה. הוא בנו של הרב צבי פדידה ראש מוסדות ״אור גאון״ בבני ברק. בצעירותו למד בישיבת ״עטרת ישראל״ ועשה חיל בלמודיו. הוא מבעלי אולמי ׳בניסטל׳ לשעבר ובשנים האחרונות שימש מרצה מצליח ומנהל מרכז הייעוץ למשפחה וכלכלת המשפחה ״מסלול לחיים- ללמוד לחיות נכון״ שהקים. הוא ריתק את באי הרצאותיו הן בסיפורו האישי והן בעצות והעצמה לחיים.
פדידה ז״ל ממקימי זק״א באשדוד. באחרונה עבר להתגורר בקרית מלאכי, בה הובא למנוחות. אך המשיך לנהל את עסקיו ופעילותו הציבורית באשדוד. הוא הירבה לנסוע להתפלל בקבר רחל, שם ביקש למען עם ישראל.
מכריו סופדים לו ואומרים כי היה מאיר פנים לכל אדם. תמיד שאל ברשתות החברתיות מי מבקש תפילה כשנסע לקבר רחל, איש אוהב אדם שהרבה להשכין שלום במשפחה וכן אדם נדיב שתרם ברוחב לב. כך למשל לפני 6 שנים קיימו חברי קבוצת ״ערבים זה לזה״ אירוע התרמה שכל הכנסותיו קודש לעזרה למשפחות נזקקות לפני החגים. פדידה תרם את האולם שם התקיים אירוע ההתרמה. הוא תמיד עזר לכל פונה ולא השיב ריקם מי שנזקק. היו לו עוקבים רבים בדף שלו בפייסבוק עם אימרות מחזקות ומעוררות השראה. רבים מחבריו בפייסבוק הוכו בהלם עם היוודע דבר מותו.
הוא הותיר אחריו 11 ילדים ונכדים. יהי זכרו ברוך!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן