נשיאת בית המשפט העליון סיירה בבית משפט באשדוד

נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, ומנהל בתי משפט, השופט ד"ר יגאל מרזל בליווי של כבוד השופט אלון גביזון, נשיא בתי משפט השלום בדרום, סיירו בבית המשפט השלום באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בתי המשפט באזור הדרום, זכו לביקור מיוחד של נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות. במהלך הסיור של הנשיאה וחברי הפמלייה שלה בבית משפט השלום באשדוד הם פגשו את עובדי בית המשפט, המזכירות וצוות השופטים. הנשיאה חיות הביעה את גאוותה על עבודתם הנאמנה של עובדי המזכירות בעתות שגרה ובחירום.   הנשיא גביזון ציין את התרשמותו הרבה מעבודתם בחיוך ובנועם מול קהל המתדיינים הפוקדים את בית המשפט מדי יום ביומו. מצ"ב תמונה ממפגש עם עובדי המזכירות בבית המשפט באשדוד.

 משם התקדם הסיור לבית המשפט באשקלון ובמעמד כלל העובדים הדגיש מנהל בתי המשפט את חוסנם בכל עת ובמיוחד בעתות חירום. הנשיאה חיות שיבחה את עובדי המזכירות על עבודתם והדגישה את המגע הקרוב עם קהל המתדיינים. מצ"ב תמונה ממפגש עם עובדי המזכירות בבית המשפט באשקלון.

 הסיור השלישי במחוז לכיש הוקדש למפגש עם עובדים ושופטים בבית המשפט בקרית גת. שם פגשו הנשיאה, המנהל והנשיא גביזון מספר מתנדבים גמלאים המסייעים לקהל המתקשה למלא טפסים בתביעות קטנות, בקשות לצו הגנה, צווי הטרדה מאיימת ועוד. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן