נקודה יקרה לעירוני מול מרמורק

מכבי עירוני אשדוד והפועל מרמורק נפרדו בתיקו 1-1 במסגרת המחזור ה-23 בליגה א' דרום. עירוני הישוותה במחצית השנייה משער עצמי. זריהן: "עצרנו את הסחף" במחזור הבא: משחק חוץ נגד הכח עמידר ר"ג

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי האחרון אירחה מכבי עירוני אשדוד את הפועל מרמורק בסינטטי, לעיני 500 צופים, למשחק ליגה חשוב, ששודר בשידור ישיר בערוץ הספורט. מאות אוהדים הגיעו למרות מזג האוויר הגשום, שהיקשה גם על השחקנים. במחצית הראשונה הראשונה מרמורק שלטה בעניינים והגיעה למספר מצבים מול שערו של יונתן רוטשילד, שבדקה ה-12 הדף נהדר, בעיטה של החלוץ המסוכן עידו אקסברד. רוטשילד בן ה-22, שהגיע לעירוני בהשאלה מבני לוד, הוכיח לזריהן ולאוהדים שיש על מי לסמוך בשער. אקסברד ניסה שוב בדקה ה-30 אך הכדור שלו עלה מעל למסגרת ואל המחצית ירדו הקבוצות ללא שערים.

עיקר העניין התרכז במחצית השנייה. בדקה ה-50 אלירן שמש הוריד בראש כדור מדויק לעבר הקשר גל בן דיין, אך האחרון החמיץ מול אבי איבגי, השוער הותיק, שהדף באמצעות רגלו והציל את מרמורק מספיגה. בדקה ה-64 הקיצוני של מרמורק מולאט גברו הוציא כדור רוחב לעבר אקסברד שבעט כדור שפגע בעמרי כהן הבלם וחדר לרשת. 1-0 למרמורק שחגגה את השער שקירב אותה למוליכה כפר שלם. אבל עירוני לא ויתרה וכעבור 5 דקות הקפטן מאור זוהר, שנכנס כמחליף שלח כדור ארוך לרחבה של מרמורק, המגן ים ששון ניסה להרחיק והכדור חדר בקשת לרשת של איבגי. 1-1 והקהל הצהוב היה בשמיים. בהמשך עוד הייתה טענה לפנדל עבור עירוני, בגין תפיסה בחולצה ברחבה, אך השופט לא השתכנע והתוצאה נשמרה עד לסיום. בעקבות הנקודה החשובה עירוני אשדוד נותרה במקום ה-11, עם 26 נקודות, כאשר למכבי הרצליה הנמצאת מתחת לקו האדוום, יש 21. עירוני כמובן לא יצאה מכלל סכנה, אך מגלה שיפור ניכר ביכולות ובתוצאות במשחקים האחרונים. במחזור הקרוב היא תצא למשחק חוץ מול השלישית בטבלה, הכח עמידר ר"ג.

אחד ממצטייני המשחק, יונתן רוטשילד, השוער של עירוני אמר בסיום: "שמח מאוד. חשוב שהשגנו תוצאה. הסתבכנו בתחתית. העיקר שהקבוצה נראיתה טוב ונלחמה. יכולנו גם לנצח. אנחנו נראים טיפה פחות טוב בזמן האחרון. אבל יש לנו את הקהל שלנו שתומך באנו. אני בטוח שנישאר בליגה ונעשה תוצאות טובות. חד משמעית נישאר בליגה."

המאמן זריהן: ״עברנו חודש קשה מאוד״

המאמן זריהן הוסיף: "לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה. בשנייה היינו הרבה יותר מפוקסים ויצרנו כמה מצבים. עלינו על מרמורק במחצית השנייה. זה המיקום שלנו כרגע. עברנו חודש קשה מאוד. היה קשה מאוד לצאת מהמשבר הזה. עצרנו את הסחף ואנחנו מראים קבוצה יותר מלוכדת עם תלכיד שעובד במגרש. השחקנים יותר מאמינים בעצמם. חושב שאנחנו נעשה את העבודה במחזורים האחרונים."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן