נפתחה מחדש מחלקת הקורונה ב׳אסותא׳

נדנדת מספר החולים המאובחנים נמשכת. השבוע חלה עלייה בתחלואה ובית החולים ׳אסותא׳ פתח את מחלקת הקורונה בה מאושפזים 4 חולים. והקרב על החיסון נגד קורונה: ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי קורא לציבור להתחסן ופנה במסר לעובדי העירייה ׳לכו להתחסן׳

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החיסונים נגד נגיף הקורונה שמגיעים לישראל מהווים את האור שבקצה המגפה, אך עדיין בארץ לרבות אשדוד עולה מניין המאובחנים בקורונה. מנתוני העירייה על התחלואה ברובעי העיר, נכון ליום שלישי 15‪.12‪.20 עולה כי באותה יממה חלו בעיר 30 חדשים. שליש מהם גרים ברובע ז׳. מספר החולים הפעילים באשדוד עומד על 373. מתוכם רובע ג׳ עם 26 חולים פעילים ורובע ז׳ עם 64 חולים פעילים.

ד״ר לסרי: ״לכו להתחסן״

לאור העלייה בגל התחלואה נפתחה מחדש מחלקת הקורונה בבית חולים אסותא. במחלקה מאושפזים 4 חולים. מצב 2 מהם קשה. ראש העיר ד״ר לסרי קורא לציבור האשדודי ובראשם עובדי העירייה להתחסן נגד הקורונה. במכתב שהוציא ד״ר לסרי לעובדי העירייה הוא כותב: "בשם תושבי אשדוד, אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מכם על המאמץ הרב שאתם משקיעים למען תושבי העיר, מתחילת המאבק בהתפשטות מגפת הקורונה ועד היום", כתב לסרי בפתח דבריו. "במשך החודשים האחרונים פעלנו בכוחות רבים, על מנת לשמור על בריאותם וחייהם של תושבי העיר, במסגרת מאבקנו המשותף, יחד עם תושבי העיר, כנגד נגיף הקורונה. בימים אלו, מדינת ישראל נערכת לקראת תחילתו של מבצע החיסונים הלאומי כנגד נגיף הקורונה, שפגע רבות בבריאות, בכלכלה, בנפש ובתחומים רבים נוספים. כעת, אנו ניצבים בפתחה של הזדמנות ממשית, שתאפשר לנו למגר את מגפת הקורונה, ולחזור באופן בטוח והדרגתי לשגרה המוכרת, טרם פרוץ המגפה. כמו כולכם, גם אני נחשף לחדשות הכזב המתפרסמות בעת האחרונה ברשתות החברתיות, המטילות ספק באמינותם של החיסונים. כרופא, חשוב לי לומר לכם, שהטענות הללו משוללות יסוד, ואין מקום לדאגה. החיסון, שאושר על ידי מנהל התרופות והמזון האמריקאי, ה-FDA, ועל ידי מדינות רבות נוספות, בטוח״ ד״ר לסרי מבהיר כי הוא מתכוון להתחסן ראשון וקורא לעובדים לשמש דוגמא ולהתחסן כשיתאפשר ״"עלינו, כעובדי ציבור מוטלת האחריות כלפי התושבים לשמש דוגמה אישית ולהוביל את המאבק למיגור המגפה.

בישיבת מטה הקורונה שקיימתי היום, החלטתי על הקמת מטה חיסונים עירוני שמטרתו לרכז – בשת"פ עם קופות החולים ומשרד הבריאות- את ההיערכות למבצע החיסונים באשדוד ברמה הטובה ביותר.‫.  החשש של חלקכם מפני ההתחסנות מובן וטבעי. לכן, אני עומד כאן לרשותכם ואתם מוזמנים לשלוח לי שאלות בנושא ואשיב לכם באופן אישי תוך שמירה על  הפרטיות של כל אחת ואחד מכם ״‫.

אסותא‫: ״עשרות רבות ביקשו להשתתף בניסוי החיסון הישראלי״

מנכ"ל בית החולים הציבורי אסותא אשדוד: ״כל משתתף בניסוי של המכון הביולוגי שיהיה מעוניין לקבל חיסון של פייזר – תהיה לו היכולת לברר אם קיבל פלצבו ובהתאם להתחסן.

לקראת תחילת שלב ב׳ של ניסוי החיסון המכון הביולוגי בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד אומר ד"ר ארז ברנבוים, מנכ"ל ביה”ח

" של ב של ניסוי המכון הביולוגי לחיסון לקורונה יתחיל 20/12/20 בביה"ח. לניסוי ניגשו עד כה עשרות רבות של מועמדים, שביקשו לקחת חלק בהליך פורץ דרך, כחול לבן.

הליך הניסוי לא יפגע בהזדמנות וביכולת של אף מטופל לקבל את החיסון של פייזר אם וכאשר יהיה מעוניין בכך.  ככל שתהיה בקשה כזו, ייפתח תיק הנסיין ובמידה וקיבל פלסבו, הוא יעודכן על כך ותהיה לו האפשרות לקבל את החיסון של פייזר. אם התברר שהמטופל לא קיבל את הפלסבו, כי אם את החיסון, אני מאמין שתוך פרק זמן קצר מאוד יופיעו בדמו נוגדנים, דבר שייתר את ‫.הצורך לקבל את החיסון של פייזר"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן