נפש בריאה בגוף בריא: התאחדות הספורט לבתי הספר יחד עם הפיקוח על החינוך הגופני ועיריית אשדוד קיימו אירוע חוסן ספורטיבי בעיר

כ-350 תלמידים ותלמידות ממועדוני ספורט במחוז הדרום השתתפו אתמול, ג', באירוע חוסן לאומי למען ילדי הדרום שנערך ע"י התאחדות הספורט לבתי הספר בשיתוף עיריית אשדוד ורשות הספורט בעיר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מאז פרוץ המלחמה ב7.10, התגייס מחוז הדרום של התאחדות הספורט לבתי הספר על מנת להעלות את המורל ולשמור על השגרה עד כמה שאפשר עבור משפחות המפונים, בערים השונות ויישובי הדרום תוך קיום אירועי חוסן לאומי במגוון ענפים למאות ילדים, בני נוער ומבוגרים מספר פעמים בשבוע. אירועים אלו הם חובה לאומית לילדי ישראל ונקודת אור משמעותית בשמירה על החוסן הפיזי והנפשי של ילדי וילדות ישראל דרך פעילות ספורטיבית תחרותית וחווייתית.

לאחר אירוע ראשון בסדרה בדימונה בחודש ינואר ואירוע נוסף למפוני העיר אילת שהפיגו את המתחים והסבו הנאה רבה למשתתפים, התקיים היום אירוע נוסף בסדרה בעיר אשדוד. כ-40 קבוצות תלמידים ותלמידות בכיתות ז'-ט' מבאר שבע, באר טוביה, מ.א.יואב, דימונה, אשדוד, ערד וחוף אשקלון התחרו בכדוריד ובסטריט בול 3על3 ברחבי העיר.

ניצן יעקב, מפקח על החינוך הגופני במחוז הדרום:
אירועים אלה, הרבה מעבר לפן התחרותי, משמשים ככלי בחינוך לערכים וכן בטיפוח וחיזוק החוסן הנפשי והרגשי של התלמידים בכל המגזרים.
פעילות גופנית זו בעלת אופי הפגתי ותורמת להעלאת המורל בקרב התלמידים והתלמידות וכן לתחושת השייכות, האחדות, האחווה וללכידות חברתית במסגרת חיים משותפים.

זאלי חכמון, רכז מחוז דרום בהתאחדות הספורט לבתי הספר בישראל: "גאווה גדולה למחוז הדרום לארח את תחרויות החוסן הלאומי כמו זאת שמתקיימת באשדוד. אין ספק שלספורט חשיבות ענקית בחוסן אותו אנו צריכים בימים לא קלים אלו. אירועי תחרויות החוסן במחוז, ימשיכו ויהיו חלק בלתי נפרד מהפעילות אותה אנחנו מקיימים עם משרד התרבות והספורט בשיתוף משרד החינוך, הפיקוח על החינוך הגופני והתאחדות הספורט לבתי-הספר. אנו עושים ונמשיך לעשות הכל על מנת להמשיך את מה שהתחלנו היום, לתת את המקום להתחרות ולשחק גם בימים שכאלה ושנקיים כמה שיותר מפגשים תחרויות וטורנירים. זהו המסר הכי חזק שאפשר להעביר לכל מי שמסתכל עלינו: יחד חזקים – יחד מנצחים."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן