נפל בבריכה בהרודס ויקבל פיצוי של 200 אלף ש"ח

צילום: אתר המלון
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

200 אלף ש"ח. זה הפיצוי שיקבל תושב אשדוד, בעל מכון כושר מוכר באשקלון ששבר חוליה בבריכה במלון ׳הרודס׳ בים המלח. כך עולה מפסק דין של בית משפט השלום באשדוד, בעקבות תביעה שהגיש נגד ׳הרודס׳-מלונות ספא ונופש בע"מ באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל.  מהתביעה עולה כי בקיץ 2016 , לפני כארבע וחצי שנים בעת שהתארח בחופשה במלון, הרים את בתו במתחם הבריכה ובמהלך הירידה במדרגות, נפל בעוצמה.

יומיים אחר כך, לאחר שסבל מכאבים בלתי פוסקים בגב, הוא פנה למוקד פרטי לשירותי רפואה באילת,  שם עלה חשד לשבר באחת החוליות בגב. בעקבות כך הוא פנה לחדר המיון בבי"ח ברזילי, שם אובחן כי הוא סובל משבר באחת מחוליות הגב.

בהמשך שהה משך כחודש וחצי בחופשת מחלה ובתביעה נטען כי מאז התאונה הוא חש מוגבל, אינו יכול לבצע פעילות ספורטיבית כפי שנהג בעבר והוא אף מתקשה בביצוע פעולות יומיומיות שונות. עוד נטען כי טיפולי פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק ואף נטילת משככי כאבים, לא הצליחו להיטיב את מצבו.

באי כוחו, עורכי הדין גיל וניצן הראל העוסקים בתביעות בגין נזקי גוף, הגישו לביהמ"ש בקשה למתן פסק דין בהיעדר הגנה,  לאור העובדה שחלף המועד להגשת כתב הגנה. לכן, כך טענו,  התובע זכאי שיינתן פסק דין לאחר שהמציא אישור מסירה כדין ומכיוון שהתביעה מבוססת ונסמכת על מסמכים. השופט יהודה ליבלין מבית משפט השלום באשדוד קבע בפסק הדין כי "משלא הוגש כתב הגנה אזי לא נסתר האמור בכתב התביעה ובתצהירו של התובע,  לפיכך אני נעתר לבקשה ומורה כי דין התביעה להתקבל. השופט קבע כי בעלי המלון ישלמו לתובע בתוך 30 יום,  200 אלף ש"ח כולל שכר טרחת עורך דין

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן