נפגע בתאונה ותובע מיליונים מחברת הביטוח

נהג איבד שליטה על הרכב כשנהג באזור תרוקמיא, התהפך והידרדר לתהום. הוא תובע את חברת הביטוח באמצעות משרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול ודורש פיצוי בסך 2.5 מיליון. בכתב התביעה נכתב כי ״בעקבות התאונה הוא הפך מאדם פעיל לשבר כלי התלוי בחסדי הזולת״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ד׳, צעיר בן 33 נפגע קשה בתאונת דרכים, לאחר שאיבד שליטה על רכבו. בעקבות התביעה פנה ד׳ אל משרד עורכי הדין איגור גונטמכר ומאיר הילל-טובול והגיש תביעה נגד חברת הביטוח בסך של כ- 2‪.5 מיליון שקלים.

מעובדות התביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בירושלים, עולה כי התאונה התרחשה בשעות הערב באזור תרקומיא, על כביש מס׳ 35. ד׳ נהג במכוניתו כשפתאום איבד את השליטה על רכבו, כתוצאה מכך התהפך הרכב והידרדר לתהום וד׳ נפצע פגיעה רב מערכתית קשה. הוא הובהל על ידי אמבולנס למיון בית החולים הדסה ׳עין כרם׳, טופל ועבר בדיקות שהראו כי הוא סובל  מכאבים בגב ובצוואר, מקרע בכיליה שמאל ומשבר בחוליות הצוואר.

לדברי עורכי הדין, גונטמכר והילל- טבול, ד׳ ממשיך וימשיך כל חייו לסבול, בעקבות התאונה ממצב נפשי ירוד, המאופין בדיכאון, הפרעות קשות בשינה, מתח ולחץ נפשי, עצבות מתמשכת, התבודדות, פגיעה בתפקוד החברתי, הסתגרות, קושי ביצירת קשר, חוסר סבלנות, ממעט להתעניין במשפחתו, אובדן שמחת החיים, הימנעות מלצאת מהבית ותחושה שהוא תלוי בזולתו וסביבתו הקרובה.

עורכי הדין גונטמכר והילל-טובול

כן טענו עורכי הדין, גונטמכר והילל- טבול, כי חייו של ד׳ הפכו דלים ומצומצמים וכי כל ניסיון לעודד את רוחו נכשל. וכי בעקבות התאונה ד׳ נזקק ויזדקק לסיעוד ועזרת הזולת למשך כל חייו וכי סביר שצורך זה בעזרה יגדל עם הזמן.

 בין היתר נכתב בכתב התביעה כי לתובע נגרמו וייגרמו הוצאות ניידות מיוחדות עד סוף חייו וכי התאונה ותוצאותיה מנעו ממנו לממש את יכולתו וכישוריו בתחום התמחותו. תחום בו היה משתכר שכר גבוה ד׳ ״הפך מאדם פעיל, דינאמי ובעל פוטנציאל לשבר כלי התלוי בחסדי הזולת״. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן