נערים א': מ.ס אשדוד ממשיכה את ההצלחה

ליגות הנוער, נערים וילדים אט אט מתחילות לחזור לפעילות ובשבת האחרונה קבוצת נערים א' של מ.ס אשדוד, ששחקניה זכו בגביע המדינה בעונה שעברה, פתחה את העונה ברגל ימין עם ניצחון חוץ על הפועל פ"ת. המאמן יוסי בילו: "מרגש להתחיל עונה חדשה״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כמו בכל עונה, מדור הספורט של אשדוד10 ממשיך לעקוב אחרי הדור הבא ולהביא לכם טעימה מסוד ההצלחה של הכדורגל האשדודי. ולקראת פתיחת העונה בחרנו לשים את הזרקור על קבוצת נערים א' של מ.ס אשדוד.

זה שהאקדמיה לכדורגל של מ.ס אשדוד היא הישגית ויוצאת דופן בנוף של הכדורגל הישראלי אנחנו כבר יודעים מזמן ועם הצלחה אי אפשר להתווכח. ואם מדברים על הצלחה, אז קבוצת נערים א' של המועדון פתחה את העונה בשבת האחרונה, לאחר שבעונה שעברה, כששיחקו בנערים ב', זכו בגביע המדינה והביאו הרבה כבוד לאגודה ולעיר אשדוד.

הקבוצה אותה מאמן יוסי בילו, אביו של עוז, הכוכב המבטיח של הקבוצה הבוגרת, יצאה ביום שבת בבוקר למשחק חוץ באצטדיון הסינטטי הקטן בסירקין, פתח תקווה ושיחקה מול הפועל פ"ת. כבר בדקה השלישית מ.ס אשדוד הראיתה למארחת מי כאן השולטת וכבשה ראשונה מרגלי אלמוג אוחנה. 5 דקות לסיום המשחק נועם ביטון הכפיל את התוצאה וקבע את תוצאת הסיום: 2:0 למ.ס אשדוד שפותחת את העונה בצורה ראויה ביותר. 

יוסי בילו המאמן סיפר לנו: "כמו בכל שנה, מרגש לפתוח עונה חדשה, עם קבוצה חדשה. אנחנו צוות מאמנים מדהים, כשאדר אוואט (הבן של רוני) הוא עוזר המאמן ואלמוג נמשיץ הוא מאמן הכושר ואנוכי. קיבלנו קבוצה עם סגל שחקנים מאוד קצר ואנחנו מחפשים להתחזק במספר עמדות, בכדי ליצור קבוצה חזקה שתגרום לשחקנים תחרות בריאה בכדי להתקדם ברמה האישית. תמיד כיף לפתוח את העונה בניצחון חוץ, אבל עבודה רבה לפנינו. מאחל לכולנו עונה פורייה וללא פציעות".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן