נעקצה בידי נחש, התלוננה במוקד העירוני באשדוד ונענתה "לא בטוח שזה נחש"

בפנייתה למוקד העירוני על כך שנעקצה התברר לה שהתלונה שלה לא נרשמה במוקד העירוני. "נאמר לי שמאחר ולא בטוח מדובר בנחש, משום שלא ראיתי אותו אלא רק נעקצתי על ידו – לא נרשמה הפנייה. לא מספיק שהרגשתי את הנחש? ישנם ילדים רבים שנכנסים לאזור הזה, צריך לקרות אסון כדי לטפל בבעייה?" לאחר שטופלה בבית החולים שוחררה לביתה

צילום: רגלה של מורייל שנעצקה על ידי נחש.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מורייל זילברשטיין, מומחית לפדיקור רפואי עם פודולוגיה – אבחון וטיפול בבעיות רפואיות של כף הרגל) – הוכשה בתחילת השבוע על ידי נחש, כאשר טיילה בגינת ביתה ברובע י"א. לדבריה, "עליתי לקליניקה הביתית לאחר שחשתי כאב עז, השפרצתי על מקום הכאב כמויות גדולות של יוד, צילמתי את האזור והעברתי לרופאת המשפחה שזיהתה מיד כי מדובר בהכשת נחש. הרופאה, ד"ר מוזס, דרשה ממני להגיע באופן מיידי אל מיון בית החולים אסותא באשדוד.
"תוך 20 דקות הגעתי לבית החולים, שם מיד החלו בטיפול המסור. לאחר בדיקות דם וטיפול רפואי שהעניקו לי צוותי אסותא, התבקשתי להמתין שש שעות נוספות כדי לבחון מקרוב התפתחות באזור הכאב. בסוף היום שוחררתי לאחר שלא נמצאה סכנה לחיי וככל הנראה מדובר היה בנחש לא ארסי שאינםו משחררים ארס בעת ההכשה, כאשר נשיכתו עלולה לגרום לזיהום מקומי. אני מבקשת להודות לד"ר מוזס, רופאת המשפחה שלי, ולרופאי אסותא שעשו את עבודתם במהירות וביעילות וקוראת לציבור לשמור ולהישמר מנחשים במיוחד בתקופה זו".

מורייך חזרה לעבודה. "צריך לטפל בבעיית הנחשים בעיר


כמו כן, מציינת זילברשטיין כי בערב יום שלישי צלצלה אל המוקד העירוני כדי לבחון האם פנייתה בנוגע להכשת הנחש טופלה אולם גילתה כי פנייתה כלל לא הוקלדה במערכת המוקד העירוני. "נאמר לי שמאחר ולא בטוח מדובר בנחש, משום שלא ראיתי בו אלא רק נעקצתי על ידו – לא נרשמה הפנייה. אני לא מבינה כיצד המוקד העירוני לא רשם את הפנייה ולא טיפל בה. לא מספיק שהרגשתי את הנחש? ישנם ילדים רבים שנכנסים לאזור הזה, צריך לקרות אסון כדי לטפל בבעייה?".
ביום שלישי, ולאחר שחשה בטוב, שבה זילברשטיין לעבודתה בקליניקה הפרטית ברובע י"א ואמרה בחיוך: "צחוק הגורל, אני  – שמטפלת כל כך הרבה שנים בכף רגלם של אנשים, הוכשתי דווקא באזור הזה. למזלי ידעתי כיצד לפעול ואני קוראת לציבור להיות עירניים, ועם כל הרגשה או עקצוץ, לעדכן את הצוותים הרפואיים. אצלי זה הסתיים כך, במקרה אחר זה יכול היה להסתיים אחרת".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן