נעים ומשתלם להכיר: השירותים הטובים והוגנים ביותר בסביבה

בינינו, אפילו שהחיים באשדוד הם נוחים ומלאי סטייל, בסופו של דבר להיות אזרח במדינת ישראל אומר להתמודד באופן קבוע עם האתגרים הרבים של יוקר המחייה. מחירי הנדל"ן שעולים, הדלק שמתייקר מיום ליום, הכסף שאנו משלמים על חינוך פרטי ועוד הרבה מאד הוצאות שונות שיש לכל משק בית בארץ והופכות את החיים לאתגר של ממש.

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מתוך כך אנו רואים איך אנשים עושים הכל כדי להתמודד עם המצב – מכוונים לקריירות מצליחות ורווחיות יותר, מחפשים את הדרכים הטובות ביותר לחסוך כסף בהוצאות החודשיות, בוחרים אפיקי השקעה שונים כדי לייצר הכנסה צדדית ולפעמים גם מאלתרים תוך כדי תנועה. 

כל זה כמובן חשוב ונכון, אבל מה קורה כאשר אנו נדרשים להוצאה גבוהה יחסית, מתכוננת או כזו התופסת אותנו בהפתעה? ובכן, אם נהיה פזיזים ולא נבדוק לעומק מה מציעים לנו ומהי התמורה שאנו מקבלים, אנו בהחלט עלולים לחוות עוגמת נפש עם הוצאה מיותר וגבוהה בלי תמורה הולמת של ממש. אם ככה, אנחנו רוצים להכיר לכם כעת שלושה עסקים נהדרים באיזור שחשוב להכיר לאותם הרגעים של הוצאות גדולות יחסית. מדובר על עסקים מקצועיים ומנוסים שיודעים להציע שירותים ומוצרים במחירים באמת הוגנים ועל הדרך נוהגים בלקוחות תמיד באדיבות ובנימוס עם חיוך. אז ללא הקדמה נוספת, בואו נכיר אותם. 

נתקעתם עם רכב שננעל? המומחים של קנדילוק יסגרו לכם את כל הפינות

הוצאות גדולות מתוכננות עם דברים שאנו באמת רוצים לרכוש, למשל כשאנו קונים רכב חדש, זה נפלא וכולנו נשמח להתחדש עם דברים שעדיין אין ברשותינו. לעומת זאת, כשמדובר על הוצאות שאינן מחוייבות המציאות זה יכול להיות ממש מבאס, ממש כמו במקרים המעצבנים בהם אנו מגלים שהמפתח שלנו אבד או נגנב, שהרכב ננעל מסיבה לא ברורה ולא נפתח, שהמפתח נשבר בסוויץ' או כל מיני צרות אחרות בסגנון הזה. 

אם אתם מחפשים מנעולן רכב באשדוד, אתם לגמרי חייבים להכיר את העסק הנפלא שנקרא קנדילוק. מדובר על צוות מיומן למדי של מנעולנים שקיבלו את ההכשרה המקצועית שלהם בבית הספר המוביל למנעולנות בארצות הברית. הם מציעים מגוון רחב ביותר של שירותים: פריצה לרכבים ללא גרימת נזק למנגנון הנעילה, תיקון של קודנים ומערכות אימובילייזר, שכפול ושיחזור מפתחות ושלטים לרכב, תיקון סוויצ'ים ובעצם כל מה שקשור בעניין הזה. 

כמובן שמדובר על עסק שמבין את החשיבות של שירות מהיר במקרים הללו ולכן הם זמינים 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע ויוכלו להגיע עד לאשדוד בתוך שעות ספורות לכל היותר ואפילו בתוך שעה במקרים הכי דחופים. לשם השוואה, אם תתקשרו לחברת הרכב שלכם ותבקשו שירותים דומים, תקבלו עזרה בתוך 14 ימי עסקים, מה שכמובן לא עוזר לנו בכלל. בקיצור, עסק ששווה לגמרי להכיר. 

תכשיטים יוקרתיים ללא פערי תיווך בחנות התכשיטים ואתר האינטרנט של JOOL.ME

ובכן, זה לא משנה מה הסיבה בגינה אתם רוצים לקנות תכשיט חדש – מחפשים מתנה לאישה ליום הנישואין, רוצים לקנות טבעת להציע איתה נישואין, מחפשת מתנה יפה לעצמך סתם ככה כי בא לך להתפנק או כל סיבה אחרת – אתם יודעים כמובן שמה שנחשב ליוקרתי באמת זה גם מה שעולה בדרך כלל לא מעט כסף. 

ובכן, חנות תכשיטים אחת מיוחדת במינה מוכיחה שזה ממש, אבל ממש לא חייב להיות ככה. החנות נקראת JOOL.ME והיא נמצאת במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן. מדובר על עסק שמנוהל על ידי שני שותפים – הראשון הוא יהלומן ותיק שמרבה לנסוע למדינות זרות ומייבא את כל היהלומים לארץ בעצמו. השני הוא צור, ומעצב תכשיטים שאחראי על היבוא של שאר חומרי הגלם ועל עיצוב התכשיטים מא' ועד ת'. השניים למעשה דואגים לכל התהליך מא' ועד ת', החל מהיבוא, דרך הליטוש של היהלומים ועיצוב התכשיטים ועד בחינת היהלומים במכון גמולוגי בינלאומי. 

המשמעות של הדבר היא שתוכלו למצוא אצלם מגוון תכשיטים – טבעות אירוסין קלאסיות, צמידים, עגילים, טבעות אירוסין מודרניות, שרשראות וצמידים, והכל במחירים נמוכים פי כמה מכל שאר החנויות. מעבר לכך שווה לדעת שאפשר גם לעצב ולרכוש את כל התכשיטים דרך האתר ואפילו להזמין אותם עד אלינו במשלוח מהיר ומאובטח, שווה!

מהיום החלפת מצבר היא כבר לא כאב ראש עם חברת מצברים עד הבית

כל מי שיש בבעלותו רכב פרטי מכיר את הרגע המעצבן הזה בו מגלים שהמצבר שלנו פשוט שבק חיים ושאין מנוס מלחפש אחר מצבר לרכב חדש, לפנות זמן כדי להגיע למוסך ולהפסיד הרבה כסף על הדרך. ובכן, מעניין בהחלט לדעת שהיום אפשר לגמרי לחסוך את כל הבלאגן עם השירות הייחודי של חברת מצברים עד הבית שמגיע גם לאשדוד וליישובי הסביבה. 

השירות למעשה מאפשר לנו לרכוש מצברים שיגיעו עד אלינו. כל מה שצריך לעשות זה להרים טלפון, לתאר את הבעיה ולהבין אם אכן מדובר במצבר שסיים את חייו. בשלב הזה צוות המומחים של מצברים עד הבית יכול להציע מצבר מתאים מתוך מגוון ענק שהם מחזיקים אצלם ולאחר שנבחר הם יתאמו הגעה מהירה עד אלינו, כשהם יכולים להגיע אל הבית, מקום העבודה, נקודה בדרך שנתקענו בה או כל מקום אחר שנבחר. 

ההתקנה היא מהירה ומקצועית למדי ובזמן הזה אתם כמובן יכולים להמשיך כרגיל עם העיסוקים הרגילים שלכם. מעבר לכך שווה בהחלט לדעת כי מדובר על משווקים ותיקים שעובדים כבר שנים ארוכות עם היבואנים של כל המותגים באופן ישיר, כך שהם יודעים להציע מחירים מעולים על מגוון מצברים ללא תחרות. בקיצור, הרבה יותר משתלם ונוח!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן