נעה מלול זוכה בפרס 'אות רמון'

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טקס הענקת 'אות רמון' התקיים השבוע במעמד שר החינוך, שר המדע, מנכ"ל בנק הפועלים ויו"ר קרן רמון. נעה מלול מאשדוד נבחרה מתוך למעלה מ-350 מועמדים מכל רחבי הארץ, והיא מצטרפת לקבוצה מצומצמת של 15 תלמידים בלבד הזוכים בפרס מדי שנה. נעה היא תלמידה מצטיינת בכל המובנים. היא לומדת במגמת מופת ומרחיבה את לימודיה במדעים ובחקר השואה. במקביל, היא פעילה חברתית רב-תחומית: מתנדבת בתנועת המד"צים, מרכזת פרויקטים קהילתיים, משתתפת בתוכניות העשרה יוקרתיות, ואף הקימה בבית הספר את פרויקט "מעריצים" – פרויקט שמטרתו לחשוף תלמידים לעולם הרפואה ורפואת חירום.

בנאום הזוכים המרגש שנשאה בטקס, ציינה נעה: "בעיניי, מנהיגה היא מי שיודעת להיות כריזמטית וסוחפת, אך בו בזמן אמיצה מספיק כדי לחשוף את צדדיה הפגיעים. מנהיגה היא מי שלא מפחדת לנקוט עמדה, ליזום ולשנות לטובה את הסביבה בה היא חיה. לגלות ענווה ואמפתיה כלפי המובילים אחריה, ולדעת להבדיל בין הובלה להשתלטות."

נעה סיפרה עוד כי 'אות רמון' העניק לה הזדמנות ייחודית להיחשף למגוון דעות, רעיונות ושכבות באוכלוסייה. "זכיתי לפגוש מנהיגים מכל תחומי החיים, ללמוד מהם ולהרחיב את אופקיי," אמרה. "אני לוקחת איתי את הערכים שלמדתי בתוכניתענווה, מצוינות, שאפתנות ואהבת הארץ, אותם ייצגו אילן, אסף ורונה רמון ז"ל, ואשתמש בהם כדי להמשיך ולתרום לחברה הישראלית."

מנהלת בית הספר מקיף י"א, הגב' ליבנת זיק בירכה את נעה על זכייתה: "נעה היא תלמידה מיוחדת במינה, הן מבחינה לימודית והן מבחינה חברתית. היא מהווה מודל לחיקוי עבור כל תלמידי בית הספר, ואנו גאים בה מאוד על הישגיה ועל תרומתה הרבה לקהילה. זכייתה של נעה בפרס 'אות רמון' היא אות כבוד הן לה עצמה והן לבית הספר מקיף י"א באשדוד. אנו מאחלים לה הצלחה רבה בהמשך דרכה."

זוהי השנה השלישית ברציפות בה תלמיד מבית הספר מקיף י"א באשדוד זוכה בפרס 'אות רמון', זכייה המעידה על מצוינות חינוכית ועל עשייה חברתית ענפה בבית הספר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן