נמשכת מלחמת הפשע באשדוד

גם השבוע נמשכה המלחמה בין כנופיות הפשע בעיר: מטען צד התפוצץ ברובע ד׳. המשטרה פשטה על דירת מסתור ועצרה תושב אשדוד, כשברשותו אקדח ותחמושת, שעל פי החשש היו מיועדים לשימוש במסגרת סכסוך הכנופיות. הפרקליטות עתידה להגיש כתב אישום נגד 4 חשודים שנעצרו, לאחר שהתכוונו לפגוע בתושב אשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מלחמת הכנופיות באשדוד נמשכת במלוא עוזה. בסוף השבוע שעבר חזר לאשדוד העבריין מיכאל טנסקי, העומד בראש הכנופיה הרוסית. כזכור, לפני כחודש הוא הורחק מאשדוד, טנסקי ערער למחוזי אשר דחה את הערעור. השופטת יעל ייטב כתבה בין היתר כי הרחקתו של טנסקי עשויה "לתרום ולו במעט לניסיון להרגיע את השטח הבוער באשדוד". אלא שהשטח ממשיך לבעור והמלחמה נמשכת. כך למשל, ימים מספר לאחר שהושלך מטען צינור  לעבר בית ברובע ה׳ ״זכו״, גם תושבים ברובע ד׳ להתעורר בבהלה, לאחר שהתפוצץ מטען צינור שהושלך בקרבת אחד הבניינים. המשטרה פתחה בחקירה.

נלכד עם אקדח בדירת מסתור

כוחות בלשי ימ״ר בסיוע יחידת יס״מ לכיש ויחידות נוספות פשטו בשבת לפנות בוקר על  דירת מסתור באשדוד, בה הסתתר על פי החשד תושב אשדוד. עם פשיטת המשטרה ניסה החשוד לזרוק אקדח ותחמושת מחלון הדירה. להערכת המשטרה האקדח והתחמושת היו מיועדים, או ששימשו לביצוען של עבירות פשע חמור במסגרת הסכסוך. החשוד נעצר בחשד בחשד לעבירות החזקת נשק ושיבוש מהלכי חקירה. מעצרו הוארך עד 19‪.8‪.21.

הפרקליטות צפויה להגיש כתב אישום נגד 4 חברי כנופיה שתכננו לפגוע בחבר כנופיה יריבה

בחודש שעבר הצליחה המשטרה לסכל ניסיון חיסול של 4 חברי כנופיה, שלושה מהם תושבי חוץ שנעצרו לפני שהצליחו לחסל חבר כנופיה יריבה. בזמן ביצוע המעצר, החשודים תקפו את השוטרים, תוך ניסיון להימלט ופצעו 2 מהם שנזקקו לטיפול רפואי. אחד החשודים שנקט באלימות קשה נגד השוטרים, נורה ברגלו ופונה במצב קל לקבלת טיפול רפואי. החשודים, בשנות ה-20-30, נחקרו כאמור ע"י חוקרי ימ"ר לכיש, שעל אף סיכול ניסיון הפגיעה שמנע מהחשודים לממש את כוונותיהם, הצליחו לחזק ולבסס את החשד נגדם כי התכוונו לבצע עבירה מסוג פשע. מעצרם הוארך מספר פעמים. והשבוע, בדיון הארכת מעצר הודיעה הפרקליטות על כוונתה להגיש בימים הקרובים כתב אישום נגדם.  

 תושב אשדוד נעצר בחשד להחזקת נשק וזריקת רימון הלם

צעיר מאשדוד נעצר בחשד לכאורה  להחזקת נשק וזריקת רימון הלם לעבר בית באשדוד היחידה המרכזית במרחב לכיש של המחוז הדרומי, ממשיכה את פעילותה הנחושה, נגד אותם עבריינים המשתייכים לכנופיות פשיעה הפועלות בתחומי העיר אשדוד, ופוגעים בשגרת החיים של תושבי העיר. במסגרת טיפול הימ"ר בסכסוך בין כנופיות באשדוד, במהלך השבועות האחרונים, התמקדו החוקרים באירוע של זריקת רימון הלם לעבר ביתו של תושב העיר, והשבוע עם מעבר החקירה לגלויה, איתרו בלשי הימ"ר את החשוד בעבירה כשהוא מסתתר בתוך ארון בדירה בעיר. החשוד בשנות ה -20, נעצר כאמור לחקירה בחשד לעבירות של החזקת נשק, בזמן סגירת הגיליון הוא מובא לבית המשפט להארכת מעצרו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן