נמצא פתרון לבעיות הביוב ברובע ג׳

"השבוע סיימנו טיפול בבעיית ביוב חמורה בבניין מגורים ברחוב צדקת יוסף – בנין ותיק ובו בחלקו אוכלוסייה קשת יום" אומר יעקב ביטון ראש מינהלת רובע ג', אשר לקח על עצמו משימה מורכבת ומסובכת ובעזרת שת"פ עם גורמים רבים מצאו פתרון לבעיית הביוב

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

רפרוף מהיר בין דפי ההיסטוריה מזכיר לנו את גלי העלייה הגדולים של שנות ה-60. אלפי משפחות הגיעו לישראל הצעירה והתיישבו בעיירות הפיתוח. גם אז, כמו היום, עיקר הבעיה היתה דיור. ישראל החלה אז בבנייה מהירה של אלפי יח"ד לעולים וגם אשדוד, עיירה צעירה ומבטיחה, קלטה עולים רבים. בשנים אלו עובו הרובעים הראשונים (א', ב') ונבנו הרובעים ו' ו-ג'. רובע ג' נבנה אז בטכניקת בנייה חדישה ומהירה וסיפקה מענה לגלי העלייה.

למעלה מ-50 שנה חלפו מאז והרובע שינה פניו. באזורים מסוימים נותרו קהילות ותיקות וקשות יום והבתים התיישנו וחייבו טיפול, בעיקר סביב תשתיות הביוב. הבעיה היתה שתשתיות הביוב באזורי המגורים הללו היו בפיר העובר בתוככי הבניין ובהן הצנרת המשותפת של כל דיירי הבניין. תשתיות אלו החזיקו מעמד הרבה מאוד שנים אך משהתיישנו והתבלו החלו הבעיות וכל ניסיונות ההתמודדות של הדיירים לא הועילו, עד שהמערכת הגיעה לכדי קריסה. 

"השבוע ב"ה סיימנו טיפול בבעיית ביוב חמורה בבניין מגורים ברחוב צדקת יוסף – בנין ותיק ובו בחלקו אוכלוסייה קשת יום" אומר יעקב ביטון ראש מינהלת רובע ג', אשר לקח על עצמו משימה מורכבת ומסובכת ובעזרת שת"פ עם גורמים רבים מצאו פתרון לבעיית הביוב. "מדובר בצנרת ישנה שקרסה הן בדירות של חלק מהתושבים, הן בפיר העובר בתוככי הבניין ובו הצנרת המשותפת והן ב"שכטה" (חלל תת קרקעי)שדרכו עוברת המערכת עד לחיבורה לשוחה בחוץ" הוא מתאר את היקף הבעיה ומציין כי הפתרון התאפשר הודות להתערבות כל הגורמים הרלוונטיים אשר הבינו את עומק הבעיה וסייעו לפתרונה.

"מצאנו פתרון לאחת מבעיות הביוב היותר מורכבות שהכרנו עד כה!" הוא אומר ומציין את "הדרך המורכבת שכללה אישורים חריגים ממשרד השיכון ומעמיגור אשדוד, התאמות מול מנגנוני העבודה בתוך הרשות ובין הרשות המקומית לעמיגור ואפילו התערבות אישית של גזבר העירייה לשחרור חסמים".

"אנו שמחים שבסופו של דבר הצלחנו לעזור לתושבים. תודה מקרב לב לכולם על שיתוף הפעולה הפורה והאמון לכל אורך הדרך: לתושבי הבניין, עמיגור, קבלן עמיגור (אמסילי),משרד השיכון, המוקד העירוני, גזבר העירייה ועובדי מינהלת רובע ג'" אומר ביטון ומבקש להודות לתושבת הבניין הגב' מרגלית איטח על שיתוף הפעולה לכל אורך הדרך, ולמנהלת עמיגור סניף אשדוד הגב' כרמית סוטיל שבלעדיה כל זה לא היה קורה. "תודה לאל שיש אנשים כמותם" אמר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן