נמל אשדוד שבר שיא בשינוע מכולות ברבעון השלישי

24,757 מכולות שונעו בנמל אשדוד ברבעון השלישי של 2020 – גידול של 3.7% ביחס לאשתקד. שיא חודשי באוגוסט 2020 עם 145,353 מכולות

שיקו ז'נה. צילום: מאיר אזולאי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חברת נמל אשדוד מדווחת על שיא רבעוני בשינוע מכולות בנמל ברבעון השלישי של 2020. 424,757 מכולות (TEU)  שונעו בנמל ברבעון השלישי, מתוכן, מספר שיא חודשי מתחילת השנה של 145,353 באוגוסט בלבד. הנהלת חברת נמל אשדוד ציינה לשבח את חטיבות התפעול והלוגיסטיקה העובדים בקו המים, על הישג יוצא דופן זה.

בצילו של משבר הקורונה, נמל אשדוד מהווה עורק מרכזי לכניסת סחורות וחומרי גלם, ותומך בתפקוד הרציף של המשק הישראלי – הישג משמעותי מתמיד. שיתוף הפעולה בין חטיבות התפעול והלוגיסטיקה, תרם רבות להגעה להישג זה.

מנכ"ל נמל אשדוד, שיקו ז'נה מסר כי "נמל אשדוד ממשיך לחזק את מעמדו כנמל המרכזי של ישראל. בעוד השמים נסגרו כתוצאה מההתמודדות עם נגיף הקורונה, הים הפך להיות הציר העיקרי לקבלת סחורות חיוניות למשק הישראלי. הנמל ימשיך בעבודתו המסורה למען המדינה, נמל ישראלי למען כלכלה ישראלית. גם בצילו של משבר הקורונה והתחלואה הפוקדת את מדינת ישראל, עובדי חברת נמל אשדוד הוכיחו שוב את יכולתם להמשיך להוביל ולספק את הכמות והשרות המיטביים לכלל לוחותינו.

"כל זאת מתאפשר בזכות עבודת צוות נפלאה של חטיבת התפעול בקו המים בתמיכתם של חטיבת הלוגיסטיקה בשמירה על כשירות וזמינות לכלל הציוד. אנו גאים ומלאים בהערכה לעובדות ולעובדי חברת הנמל בהישג מרשים זה."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן