נמל אשדוד נערך למזג האוויר סוער

בשל התחזית מזג אוויר הסוער תנועות כלי השיט תהיינה נתונות לעוצמת הרוח וגובה הגלים, ויתכנו עיכובים בטיפול במכולות

צילום: שוקי פרג
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החל מהיום (יום ג) ועד לתחילתו של סוף השבוע הקרוב צפוי בנמל אשדוד מזג אויר סוער. במהלך היום החלו לנשב רוחות דרום-מערביות ודרומיות בעצמה של 30-40 קשר, וגובה הגלים צפי לנוע בין 1-4.5 מטרים.

בשעות הלילה עם התגברות הרוחות, יגיעו הגלים לגובה של עד 5.7 מטרים. ביום רביעי, ה-18.03.20, תנשבנה רוחות מערביות-צפון-מערביות בעצמה של 15-25 קשר, וגובה הגלים ינוע בין 3-5.7 מטרים. ביום חמישי, ה-19.03.20, צפויות לנשב רוחות מערביות-דרום-מערביות בעצמה של 10-20 קשר, וגובה הגלים ימשיך לנוע בין 2-5 מטרים. ביום שישי, ה-19.03.20, היום האחרון שצפוי להיות סוער, תנשבנה רוחות צפון- מערביות דרום-מערביות בעצמה של 10-20 קשר, וגובה הגלים ירד מעט ל-2-4 מטרים. החל מיום שישי אחר הצהריים צפויה התמתנות בעוצמת הרוח ובגובה הגלים.
בשל התחזית מזג אוויר הסוער תנועות כלי השיט תהיינה נתונות לעוצמת הרוח וגובה הגלים, ויתכנו עיכובים בטיפול במכולות. כלל הפעולות בנמל יתקיימו תוך נקיטת משנה זהירות. כמו כן יערך רישום מדויק על כל אירוע ודיווח בהתאם לנהלים.
רב החובל של נמל אשדוד הוציא הנחיות מיוחדות על מנת להיות ערוכים כהלכה למזג האויר הסוער. במסגרת הכוננות, אוניות נכנסות תתבקשנה לחזק חבליהן עת קשירתן לרציף ולהיות בהאזנה קבועה על מנת להתכונן לסערה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן